تماس تلفنی با ساعت !

گوگل ماه گذشته رسماً آپدیت اندروید مارشملو را برای ساعت‌های هوشمند اندروید ور معرفی کرد. حالا این آپدیت سرانجام به ساعت هواوی واچ رسیده و کاربر را قادر به برقراری تماس تلفنی با ساعت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت، یکی از دو ساعتی که به دلیل مجهز بودن به بلندگوی داخلی بهترین استفاده را از این آپدیت می‌برند Huawei Watch است. در این آپدیت همچنین مرور در رابط کاربری و میان نوتیفیکیشن‌ها با چرخاندن و حرکت دست آسان‌تر شده و حتی می‌توانید اعلان‌ها را باز کرده و اپلیکیشن‌ها را بدون استفاده از دست دیگرتان فراخوانی کنید. در نسخه جدید همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی را در اپلیکیشن‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ از خود ساعت ارسال کرده و علاوه بر تماس تلفنی به پیام‌های صوتی و ویدئویی نیز گوش فرادهید.

همچنین گفته می‌شود قابلیت Doze اندروید 6 به ساعت‌های هوشمند نیز آمده و ممکن است پس از آپدیت بتوانید دو روز کامل روی عمر شارژ ساعت هواوی حساب باز کنید. این آپدیت قرار است در همین روزها برای هواوی واچ عرضه شود و اگر شما هم از کاربران این ساعت هستید پیشنهاد می‌کنیم بدون شک هواوی واچ خود را به مارشملو مجهز کنید.

20103

کد خبر: 604704

وب گردی

وب گردی