عاملان درگیری مرگبار در گیم‌نت دستگیر شدند

پسر جوان که با همدستی برادرش پس از قتل، مرتکب سرقت‌های مسلحانه شده بود، دو روز بعد از دستگیری برادر خود بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از جام‌جم، متهمان که دو برادر هستند ساعت 22 و 30 دقیقه شنبه در درگیری مرگبار مقابل یک گیم نت در شهرک نوید 6 مشهد، پسری جوان را کشتند.

در تحقیقات مقدماتی عاملان جنایت که دو برادر به نام‌های وحید و سعید بودند شناسایی شدند. سعید سه روز قبل با مقتول در گیم نت درگیر شده و در این درگیری کتک خورده بود. او شامگاه شنبه همراه برادرش به گیم نت رفته و با چاقو مقتول و دوستش را مجروح کرده بودند.

در حالی که هیچ ردی از متهمان در دست نبود، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح یکشنبه سرقت مسلحانه خودروی پرایدی در کاظم‌آباد به پلیس گزارش شد.

تحقیقات از مالباخته نشان داد، سارقان دو پسر جوان بودند که با تهدید سلاح مرتکب سرقت شده‌اند. با چهره‌نگاری از سارقان مشخص شد آنها دو متهم به قتل فراری بوده‌اند. یک ساعت بعد سرقت از رهگذری به پلیس گزارش شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، سارقان همان دو برادر تحت تعقیب هستند. با مقاومت مالباخته متهمان موفق به سرقت نشده بودند. ساعتی بعد دو برادر برای سرقت به راننده یک خودروی پژو حمله کردند که این‌بار ماموران سر رسیدند. در جریان درگیری مسلحانه وحید از ناحیه کمر و پا هدف گلوله قرار گرفت و دستگیر شد اما سعید از محل فرار کرد.پدر متهمان به خاطر کمک در فرار آنها دستگیر شده و سلاح آنها نیز کشف شده است.

شامگاه دوشنبه ماموران متوجه شدند، سعید به خانه‌شان بازگشته که او را دستگیر کردند.

صبح دیروز پسر 20 ساله از سوی قاضی سیدجواد حسینی بازجویی شد و گفت: چند روز قبل از قتل با مقتول در گیم نت درگیر شدم و او کتکم زد. موضوع را به برادرم گفتم و روز حادثه همراه او و یکی از دوستانش به نام محسن به مقابل گیم نت رفتیم.

برادرم با چاقو مقتول را مجروح کرد و من نیز چند ضربه به دوست مقتول زدم. وحید برای مراقبت از خودش سلاحی خریده بود که آن را از خانه برداشته و سرقت‌های خود را آغاز کردیم.

می‌خواستیم با سرقت از چند نفر هزینه فرار خود را تهیه کنیم که در سومین سرقت شناسایی شدیم. متهم پس از بازجویی، با قرار بازداشت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

105105

کد خبر: 604835

وب گردی

وب گردی