جزییات حادثه خودکشی کارمند زن شهرداری منطقه۱۳

جزییات حادثه ای که برای یکی از کارکنان شهرداری منطقه۱۳ پیش آمده تشریح شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه یکی از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ١٣ در حالی که ساعت کاری اداری به پایان رسیده بود، به ساختمان اداره مراجعت کرده و به نگهبان اظهار می کند که وسیله ای را در اتاقش جا گذاشته که باید بردارد. به همین دلیل هم نگهبان اجازه ورود به وی می دهد، اما شخص مذکور با حضور در طبقه دوم ساختمان خود را به پایین پرت می کند که با حضور به موقع نگهبان و متعاقب آن عوامل اورژانس،او به یکی از مراکز درمانی منتقل می شوند.

بر اساس شنیده ها پزشکان پس از انجام معاینات لازم، اعلام می کنند شکستگی های ایجاد شده حاد نیستند، اما متاسفانه ساعتی بعد از بیمارستان خبر می رسد که او به علت ایست قلبی فوت شده اند.

گزارش پزشکی قانونی تا این لحظه علت اصلی فوت وی را دقیقا مشخص نکرده است اما حدس های اولیه این است که یا براثر سقوط از طبقه دوم ساختمان ضربه ای منجر به فوت به بدن ایشان وارد شده اما کادر پزشکی در معاینات متوجه نشده اند و یا متوفی سوابق مشکلات نارسایی قلبی داشته که در هر صورت برای مشخص شدن حقیقت امر باید منتظر گزارش نهایی پزشکی قانونی بود.

این درحالی است که همسر وی پس از این حادثه با حضور در کلانتری اعلام کرده شکایتی از شهرداری ندارد .

درخصوص اخباری که مبنی بر اخراج متوفی قبل از خودکشی منتشر شده، اطلاعات موجود حاکی از آن است که او صبح روز وقوع حادثه با سرپرست قسمتی که در آن فعالیت می کرده دچار اختلاف نظر می شود که درنهایت مدیر آن قسمت به دلیل اینکه تنش موجود از بین برود، تصمیم می گیرد وی را به قسمت دیگری منتقل کند؛ امری که توسط برخی رسانه ها تعبیر به اخراج شده است.

توضیح روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ در مورد حادثه فوت یکی از پرسنل

شهرداری منطقه ۱۳ همچنین ضمن ابراز تاسف فراوان از حادثه پیش امده به اطلاع می رساند روز سه شنبه مورخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری پس از اتمام ساعت اداری یکی از پرسنل شرکتی این منطقه پس از مراجعه به محل کار خود واقع در مجتمع ورزشی کوثر اقدام به پرت کردن خود از پنجره سرویس بهداشتی واقع در طبقه دوم به خیابان نموده است. با حضور به موقع نگهبان و اورژانس در حالی که ضربه منجر به فوتی به وی وارد نشده بود، به بیمارستان منتقل شده است .

بر اساس شواهد موجود وی در بیمارستان به هوش بوده است، طبق اظهار شاهدان و همسر وی پس از دو ساعت بستری شدن بر اثر ایست قلبی فوت کرده است. لازم به ذکر است پیرامون شایعات منتشر شده ،که اقدام وی پس از اخراج از منطقه بوده، به اطلاع می رساند که به هیچ وجه این موضوع صحت نداشته و او از محل کار اخراج نشده اند و موضوع فوق تکذیب می شود.

شهرداری منطقه ۱۳ در حال پیگیری برای روشن شدن تمامی ابعاد این اتفاق از مبادی قانونی است.

105105

کد خبر: 604918

وب گردی

وب گردی