مظلومی:اختلافم با صالح بزرگ نبود/مجیدی مریض است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم و امیدوارم در سال 94 با صدرنشینی به استقبال نوروز برویم.

به گزارش ایسکانیوز،پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن اظهار داشت: فردا یک بازی حساس برای ما خواهد بود. دور رفت با یک نتیجه پرگل بازی تمام شد و 2 امتیاز حساس از دست دادیم و دیگر نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم.امیدوارم در سال 94 با صدرنشینی به استقبال نوروز برویم. هر چند از کادر فنی راه آهن شناخت لازم را نداریم.

وی افزود: وقتی تارتار رفت دیگر شناختی از این تیم ندارم ولی زمان می‌خواهیم که شناخت از این تیم پیدا کنیم.

وی در خصوص اختلاف با صالح گفت: من آنجایی که لازم باشد به کادر فنی‌ام تذکراتی مم دهم ولی این موضوع آنقدرها هم که می گویند بزرگ نبود.سوء تفاهم شده بود که خیلی زود برطرف شد. اگر هم اختلافی بوده فنی نبوده است.

وی در خصوص اینکه اگر مساله ای نبود چرا او دو روز در تمرینات شرکت نکرد که مظلومی گفت: این سوال را از خود او بپرسید.

وی ضمن تشکر از نورزی گفت: امروز تست نهایی را از بازیکنانم انجام می دهیم. هر کدام شرایط خوبی داشته باشند از آنها استفاده می کنیم. روز گذشته بقیه تمرین خوبی انجام دادند ولی امروز تست نهایی می شود.هر کدام شرایط خوبی داشتند از آنها استفاده خواهیم کرد.همانطور که می دانید ابراهیمی و عمران زاده هم محروم هستند. و فردا این بازیکنان را در اختیار نداریم.

وی در خصوص سرپرستی نوازی گفت: مجیدی روز گذشته ساعت 14 به تمرین آمد ولی او یک مریضی دارد که نمی تواند در تمرینات شرکت کند.

مظلومی در خصوص اینکه ایا واقعا مجیدی با وی هماهنگ بود گفت: هیچ مشکلی نیست و مطمئن باشید که مجیدی با ما کاملا هماهنگ است.

602/603

کد خبر: 604950

وب گردی

وب گردی