رئیس جدید دانشکاه علمی -کاربردی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی معرفی شد

به گزارش ایسکانیوز در مراسمی با حضور شهرود امیرانتخابی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی کشور و حسین زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رئیس جدید دانشگاه علمی – کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی شد.

بر پایه این گزارش در این مراسم دکتر رضا جعفری به عنوان رئیس جدید دانشگاه میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی و از فعالیت ها و زحمات اخلاقی پوررئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
در این مراسم شهرود امیر انتخابی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی کشور گفت: آموزش رکن اساسی هر فعالیتی است و دانشگاه علمی – کاردی میراث فرهنگی با هدف افزایش تعامل بین صنعت گردشگری و دانشگاه راه اندازی شده است.
وی با اشاره به رشته های موجود در دانشگاه علمی – کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی و جایگاه و اهمیت مشهد مقدس افزود: امیدواریم در آینده نزدیک رشته گردشگری مذهبی نیز به رشته های این دانشگاه اضافه شود.
زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اهمیت مشهد و خراسان رضوی در کشور زیاد است و مشهد می تواند به عنوان مرکز آموزش شرق کشور قلمداد شود.
وی افزود: باید ارتباط و نقش مرکز آموزش کشور با استان ها و به ویژه شهر مقس مشهد بیشتر شود و امورجاری دانشگاه به استان تفویض شود.
زارع صفت خاطر نشان کرد: خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد در ساختار سیاسی و اقتصادی کشور همیشه نقش مهمی داشته و بایستی از فرصت ایجاد شده مرکز آموزش علمی – کاربردی بیش از پیش استفاده کرد.
در پایان دکتر رضا جعفری رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی میراث فرهنگی خراسان گفت : گردشگری بعنوان یکی از پارامترهای توسعه و به عنوان یک امر اقتصادی نیازمند توجه به منابع انسانی ماهر و آموزش دیده دارد .
اولین گام در پی ریزی یک نظام آموزش گردشگری رویکرد به مدیریت کیفیت جامع است که براساس شناخت نیازها و انتظارات عوامل سیستم یعنی فراگیران،مربیان و کارفرمایان شکل میگیرد.

10900

کد خبر: 604972

وب گردی

وب گردی