دانشگاه آزاد اسلامی  قهرمان لیگ شمشیربازی شد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در پایان یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه های کشور به عنوان قهرمانی دست یافت ضمن اینکه با توجه به قهرمانی در دوره گذشته این رقابت ها، عنوان قهرمان قهرمانان را نیز به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، هفته پایانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه های کشور روز گذشته برگزار شد. در چارچوب این هفته از رقابت و در پایان دیدارهای اسلحه سابر تیم های دانشگاه آزاد و بانک سرمایه اول و دوم شدند و دو تیم سنگ آهن بافق یزد و شهدای شورمست نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

در اسلحه فلوره نیز تیم دانشگاه آزاد در رده نخست قرار گرفت و هیات زنجان هم دوم شد. رده سوم مشترک نیز به دو تیم استقلال و امیدهای ایران اختصاص پیدا کرد.

در جدول مربوط به دیدارهای اسلحه اپه هیات زنجان صدرنشین شد و جایگاه دوم در اختیار تیم دانشگاه آزاد قرار گفت ضمن اینکه تیم های استقلال و سنگ آهن بافق یزد نیز سوم مشترک شدند.

بدین ترتیب در مجموع سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد با 160امتیاز در رده نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد. در جدول رده بندی مجموع سه اسلحه تیم استقلال با 115 امتیاز دوم شد و به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافت و عنوان سوم مشترک این رقابت ها نیز به تیم های هیات زنجان و سنگ آهن بافق یزد اختصاص پیدا کرد که صاحب 108 امتیاز شدند.

بر پایه این گزارش، دانشگاه آزاد در حالی عنوان قهرمانی یازدهمین دوره رقابت های شمشیربازی لیگ باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد که در دوره پیشین این رقابت ها نیز به عنوان قهرمانی دست یافته بود بدین ترتیب این تیم در پایان این فصل از مسابقات و با سه قهرمانی متوالی به عنوان قهرمان قهرمانان ایران نیز معرفی شد.

602/605

کد خبر: 605231

وب گردی

وب گردی