دستگیری عامل اسیدپاشی به 2زن جوان سمنانی

فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسیدپاشی به دو زن جوان در سمنان خبر داد و گفت: این متهم انگیزه خود از این جنایت را سرقت اعلام کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار روح‌الامین قاسمی با اشاره به جزئیات پرونده اسید پاشی در سمنان گفت: ساعت ۱۸:۵۶ روز شنبه هشتم اسفند ماه جاری وقوع یک فقره اسید پاشی در آرایشگاه زنانه‌ای حوالی میدان سعدی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان اعلام شد.

او با بیان اینکه از زمان وقوع این حادثه، تیم‌های مجرب و ویژه‌ای از پلیس و کار آگاهان جنایی پیگیری پرونده را در دستور کار قرار دادند، افزود: پس از بررسی‌ها و تحقیقات همه‌جانبه و با تلاشی مضاعف و گسترده، متهم این پرونده که فردی ۳۶ ساله و از اهالی استان‌های شرقی کشور است، شناسایی شد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتیاد و سابقه‌دار بودن متهم، گفت: وی فاقد محل ثابتی بود و هر لحظه و هر شب را در یک جا می‌گذراند که همین موضوع، کار دستگیری را با دشواری‌های خاصی مواجه کرده بود.

سردار قاسمی تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به ویژه ماموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهر، سرانجام متهم ساعت ۲۱ پنجشنبه سیزدهم اسفند در یکی از نقاط جنوبی شهر دستگیر شد.

او ادامه داد: در بازجویی‌ها از این معتاد سابقه‌دار، وی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را سرقت اعلام و با صراحت به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با قدردانی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان، بر عزم قاطع پلیس در برخورد با هنجارشکنان و بر هم‌زنندگان نظم و آسایش مردم تاکید کرد و افزود: برنامه‌ها و فعالیت پلیس در ایام پایانی سال برای تقویت امنیت و آرامش شهروندان تشدید می‌شود.

20106

کد خبر: 605289

وب گردی

وب گردی