پیام معاون علمی وفناوری رئیس جمهور به مناسبت درگذشت آیت الله مرحوم واعظ طبسی

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به مناسبت درگذشت آیت الله مرحوم واعظ طبسی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به مناسبت درگذشت آیت الله مرحوم واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
اندوه درگذشت عالم ربانی، مجاهد شجاع و نخبه بی ادعا، اندوهی جانکاه و فراموش نشدنی است. آن مرحوم علاوه بر اینکه در عرصه مبارزات انقلابی کارنامه درخشانی داشتند، همواره مفتخر به خدمت به آستان آسمان سای امام هشتم (ع) بودند که ان شاء الله امروز بر سفره آن کریم، متنعم به نعمات بی پایان الهی باشند. مساعدت های بی دریغ آن عالم فقید به پیشرفت و ترقی کشور نیز مأجور درگاه الهی است. حتماً در تبدیل شدن استان خراسان به یکی از اقطاب علمی کشور, مرحوم واعظ طبسی نقشی مؤثر و راهبردی داشته اند به ویژه اینکه از صمیم قلب آرزو مند بودند که سرآمدان و دانشمندان علم و فناوری مثل ستاره بدرخشند و در راه توسعه و آبادانی کشور قدم های مهم بردارند. نیز آن عالم فرزانه نمونه و اسوه اخلاق و فروتنی بود و با صمیمیت و مهر و صفا با مردم - بخصوص با دانشجویان و دانشگاهیان و طلاب تعامل می کرد.
ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خاندان مکرم آن عالم جلیل القدر از خدای متعال می خواهم که مرحوم واعظ از دست مخدوم عالی مقام خود بهره مند شود و درجات عالی اش در رضوان مغفرت الهی متعالی شود. ان شاء الله تعالی.

20103

کد خبر: 605294

وب گردی

وب گردی