نبیل قاووق: نظام سعودی تروریستی و جنایتکار است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد که این حزب به هیچ فریاد و هیاهویی که بخواهد مقاومت را از تکمیل مسیر خود بازدارد بها نمی‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: امروز ما در مرحله‌ای قرار داریم که شاهد جنایت‌ها و تروریسم نظام سعودی در یمن هستیم. خون زنان و کودکان و غیرنظامیانی که امروز در یمن ریخته می‌شود نقاب از چهره واقعی عربستان برداشته و خون شهدا در یمن بر پیشانی تاریخ و انسانیت نوشت که نظام سعودی نظامی تروریستی و جنایتکار است.

وی گفت: این محکومیت برای عربستان و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که حزب‌الله را در لیست تروریستی خود قرار دادند کافی است که اسرائیل آن‌ها را مدح می‌گوید و از ارتش‌ها و حتی شمشیرهایشان نمی‌ترسد بلکه بیشترین چیزی که اسرائیل را می‌ترساند قدرت و اقدامات غافلگیرانه حزب‌الله لبنان است. پس از حملات رسانه‌ای و سیاسی که هدف آن محاصره حزب‌الله و خدشه‌دار کردن چهره این حزب است تمامی انسان‌های شریف در سرتاسر جهان عرب از مشرق گرفته تا مغرب از یمن، عراق، سوریه، فلسطین گرفته تا مصر، تونس، الجزایر و موریتانی یک جمله واحد گفتند و آن اینکه عنوان اصالت و شهامت و جسارت عرب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سرور اعراب است.

قاووق گفت: با فداکاری‌های مبارزان و شهدا لبنان امروز در قلعه مستحکمی دربرابر خطر اسرائیل یا تکفیر قرار گرفته است. ما به هیچ فریاد و هیاهویی که مقاومت را از تکمیل مسیر خود بازنخواهد داشت بها نمی‌دهیم . هدف قرار دادن حزب‌الله مسئله جدیدی نیست، بلکه از سال 1982 تا به امروز توطئه گران علیه حزب‌الله دست به اقدام زده‌اند اما برخی آشکارا و برخی پنهانی توطئه می‌کنند. مقاومت ما پیروز خواهد شد. بگذارید آن‌ها هرچه می‌خواهند بگویند و انجام دهند. کرامت مقاومت کوه استواری است و قوی‌تر از آن است که عربستان، آمریکا یا اسرائیل دستشان به آن برسد.

301301

کد خبر: 605301

وب گردی

وب گردی