کسب رتبه برترمقاله استاد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در همایش ملی زن و مدیریت

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مقاله برتر در همایش ملی زن و مدیریت در نظام آموزش عالی شد.

به گزارش ایسکانیوز مقاله دکتر نسرین صالحی عضو هیئت علمی و مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با موضوع «شناسایی موانع ارتقاء شغلی زنان در آموزش عالی و ارائه راهکارهای مؤثر جهت بهبود وضعیت حضور بانوان در جایگاه‌های مدیریتی» در همایش ملی زن و مدیریت در نظام آموزش عالی به‌عنوان مقاله برتر معرفی شد.
در تقدیرنامه که به امضای دکتر فاطمه طباطبایی رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان رئیس همایش و دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به‌عنوان دبیر همایش رسیده آمده است: «هیئت داوران همایش ملی زن و مدیرت در نظام آموزش عالی اثر ارزشمند شما را به‌عنوان مقاله برتر شناخته است. در ادامه این تقدیرنامه آمده است: ضمن عرض تبریک این لوح به‌پاس قدردانی از همت بلندتان در راستای تبیین جایگاه زنان در مدیریت دانشگاهی و نقش سازنده آن‌ها در تعاملات اجتماعی و فرهنگی کشور تقدیم

می شود.»
تبیین وضعیت موجود حضور زنان در آموزش عالی ، ترسیم وضعیت مطلوب حضور زنان در آموزش عالی ، شناسایی محدودیت‌ها و موانع دستیابی زنان به پست‌های مدیریتی در آموزش عالی ، شناسایی و تبیین زمینه‌های لازم جهت بهبود وضعیت موجود با توجه به دیدگاه‌های دینی و نظرات اندیشمندان مسلمان ، شناسایی و تبیین زمینه‌های لازم جهت بهبود وضعیت موجود با توجه به تجارب داخلی و خارجی ، تبیین الگوهای راهبردی و عملیاتی فرهیخته سازی زنان در راستای احراز پست‌های مدیریتی در آموزش عالی ازجمله محورهای موردبحث در این همایش بود که 70 مقاله در آن بررسی و از بین آنها 20 مقاله برتر انتخاب شد.
نسرین صالحی چندی پیش نیز اختراعی را درزمینه اعلام‌خطر وضعیت نامناسب محیطی سالن‌های مرغداری به‌صورت پیامک به ثبت رساند. او دارای 25 مقاله پژوهشی و سه طرح پژوهشی در کارنامه علمی خود است.

105105

کد خبر: 605490

وب گردی

وب گردی