عرضه عمومی و گسترده گوشی تازه بلک بری

تازه ترین گوشی ساخت بلک بری موسوم به Priv با صفحه کلید کامل فیزیکی به طور گسترده‌ای در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، قیمت این گوشی در صورت خریداری آزاد 720 دلار است، اما اگر خرید آن در قالب قرارداد با اپراتورها صورت بگیرد باید به مدت دو سال 30 دلار در ماه پرداخت شود. این قیمت مشابه با قیمت گوشی های هوشمند تازه مانند Galaxy S7‌است.

گوشی جدید بلک بری یکی از معدود گوشی های هوشمند موجود در جهان است که دارای صفحه کلید کامل و نمایشگر لمسی در آن واحد است. البته شاید برخی کاربران عرضه گوشی صفحه کلید دار توسط بلاک بری را اقدامی نامتعارف در عصر گوشی های لمسی بدانند، اما به نظر می رسد این نوع گوشی ها هنوز هم طرفداران خاص خودشان را داشته باشند.

این گوشی همچنین اولین گوشی بلک بری است که در آن از سیستم عامل آندروید استفاده شده است. این در حالی است که بلک بری تا چندی قبل تنها از سیستم عامل خاص خود در گوشی های هوشمندش استفاده می کرد.

کارشناسان معتقدند میزان استقبال از این گوشی آینده شرکت بلاک بری را تا حد زیادی مشخص می کند. از جمله دیگر ویژگی های این گوشی 192 گرمی با 9.4 میلیمتر ضخامت می توان به نمایشگر 5.4 اینچی با دقت 1440 در 2560، دوربین 18 مگاپیکسلی با توان تصویربرداری فوق دقیق، 3 گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون 808 و باتری 3410 میلی آمپری اشاره کرد.

20103

کد خبر: 605511

وب گردی

وب گردی