پیرزن از آسایشگاه خارج و پس از 3 ماه جسدش پیدا  شد/پیرزنی که برای مدیر بهزیستی دردسرساز شد/ خیرین کمک کنند

پیرزنی که مبتلا به آلزایمر بود بی خبر از در آسایشگاه سالمندان خارج می شود و بعد از سه روز جسد این مادر به دلیل سرمازدگی کشف می شود و حالا آقای رئیس باید دیه بدهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، یکی از کارمندان و مدیران ادارات کل بهزیستی در یکی از استانهای کشور حالا نامه ای نوشته تا ستاد دیه کشور برای رهایی از این مخمصه هزینه دیه یک زن را پرداخت کند.

شاید سوال کنید آیا این مدیر قتل غیرعمد کرده؟ یا با یک زن تصادف کرده است؟ پاسخ منفی است. داستان از این قرار است که این فرد بعنوان مدیر یک مرکز نگهداری از سالمندان در سال ۱۳۹۲ فعال بود. در همان روزها به دلیل شلوغی کار یکی از مددجویان که زنی سالخوره بوده از مرکز نگهداری خارج شده و سه روز و سه شب در شهر متواری می شود. این زن سالخورده که متاسفانه آلزایمر هم داشته در این روزها با گدایی روزگار می گذراند. در هر حال به هر نحوی بود آدرس آسایشگاه را پیدا می کند اما باز اشتباهی به سمت باغات اطراف آسایشگاه می رود که روز بعد ماموران نیروی انتظامی جسد وی را در حالی که به دیوار تکیه داده بود پیدا می کنند.

پزشکی قانونی علت مرگ را سرمازدگی و ضعف جسمی عنوان می کند. ۲ دختر و سه پسر این مادر سالخورده بعد از شنیدن خبر مرگ مادرشان از مدیر آسایشگاه شکایت می کنند در حالی که اصلا در این سالها برای ملاقات مادر سری به آسایشگاه نمی زدند.

هرچند روزهای اول قول رضایت دادند اما حالا پایشان را در یک کفش کرده و از مدیر آسایشگاه طلب دیه کردند. ستاد دیه کشور از شهروندان و خیرین درخواست کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرده تا در ایام نوروز این زندانیان در آغوش گرم خانواده باشند.

بر اساس اعلام ستاد دیه کشور شهروندان می توانند با کد *۷۷۷۷*۷۸۰* از طریق تلفن همراه و شماره حساب هایی که در سایت ستاد دیه است کمکهای خود را واریز کنند.

105105

کد خبر: 605536

وب گردی

وب گردی