تهران-ایسکانیوز: بهرام کلهرنیا، پاییز امسال نمایشگاه تازه ای از مجموعه کارهایش را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.
بهرام کلهرنیا، گرافیست و پژوهشگر هنری، در گفت و گو با خبرنگار تجسمی ایسکانیوز گفت: در حدود 25 تا 30 تابلو از آخرین آثارم به همت دوستان جوانم، پاییز امسال به نمایش درخواهد آمد.
این هنرمند درباره این آثار توضیح داد: این مجموعه منسجم دارای پیوندی معنایی خواهد بود و به سبب تعلق خاطری که به ادبیات دارم، به احتمال فراوان متن های ادبی نیز در کنار آن ها قرار می دهم.
وی افزود: در خلق این آثار از لحاظ روش و شیوه اجرا، شبیه کارهای گذشته عمل کرده ام اما از لحاظ فرم و محتوا شکل متفاوتی ارائه شده و به نظرم مجموعه منحصر به فردی از آب درآمده است.
این هنرمند همچنین درباره محتوای آثار گفت: در این آثار کوشیده ام به بیان ویژگی ها و تمایلات شخصی ام بپردازم و گونه ای روایتگری در آن دیده می شود که این به دلیل علاقه من به مضامین ادبی است.
این محقق و گرافیست که آخرین نمایشگاهش مربوط به دو سال پیش در گالری زنگار می شود، ادامه داد: این نمایشگاه تازه را می توان در ادامه نمایشگاه های پیشین دانست و احتمال دارد این مجموعه در اروپا نیز به نمایش در آید.
کلهرنیا درباره فعالیت در حوزه تالیف کتاب هم خبرهای تازه ای داد و گفت: در حال حاضر به مطالعه در زمینه تاریخ نشانه شناسی فرهنگ می پردازم که قرار است به صورت کتابی منتشر شود. همچنین به سفارش شهرداری تهران کتاب دیگری درباره کارکردهای رنگ در محیط زندگی شهری در دست تالیف دارم که در گردآوری این کتاب کوشیده ام نگرش جدیدی راجع به رنگ و فرم در محیط زندگی را به مردم منتقل کنم.
کد خبر: 60563

وب گردی

وب گردی