جریمه سنگین برای سرخ پوشان تهرانی و تبریزی

رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: به محض رسیدن گزارش، رای مربوطه را صادر خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: منتظر گزارش این بازی هستیم.جدای از آن چیزی که قطعا از سوی نماینده سازمان لیگ و مسئولین برگزار کننده مسابقه گزارش خواهد شد، آنچه که از تلویزیون دیدم بسیار نگران کننده بود.
وی افزود: پرتاب ترقه و نارنجک طبق آیین نامه انضباطی تخلف بوده و مطمئنا به طور جدی در این باره تصمیم گیری می کنیم. به دلیل اینکه این بازی ناظر انضباطی نداشت و از جزئیات آن بی اطلاع هستیم، به محض رسیدن گزارش، قطعا رأی مناسبی را صادر خواهیم کرد.
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: بخشی از بازی را که از طریق تلویزیون تماشا کردم، شاهد درگیری دو بازیکن و به پرتاب نارنجک بودم. با توجه به اینکه این دیدار روزگذشته برگزار شد اما امیدوارم با ارائه هرچه سریعتر گزارش از سوی مسئولین سازمان لیگ و برگزار کننده این بازی، رسیدگی به تخلفات را در دستور کاری خود قرار دهیم و رای مربوطه را صادر کنیم. همانطوری که در هفته 21 با در اختیار داشتن گزارش تخلفات بازی، رای مسابقات فورا صادر شد.

604/602

کد خبر: 605757

وب گردی

وب گردی