کلید نهایی چهارمین آزمون علوم پایه و پیش کارورزی به‌زودی اعلام می‌شود

مدیرکل توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام کلید نهایی پاسخ سوالات آزمون جامع علوم پایه پزشکی و پیش کارورزی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد ادهمی مقدم گفت: روز پنجشنبه، سیزدهم اسفند جاری، چهارمین آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت همزمان در کل کشور با دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

او بیان کرد: پس از آزمون، کلید اولیه پاسخ سوالات در اختیار آزمون دهندگان قرار گرفت و طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرصتی سه روزه دراختیار داوطلبین گذاشته شد تا در صورتی که تناقضی در سوالات بر اساس رفرنس‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود دارد از طریق سایت مربوطه اعلام کنند.

ادهمی مقدم گفت: روز یکشنبه ۱۶ اسفند بلافاصله پس از زمان مهلت مقرر، موارد مطرح شده از سوی داوطلبان در رشته‌های پزشکی (علوم پایه و پیش کارورزی)، دندانپزشکی و داروسازی در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه از سوی استادان مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفت و کلید نهایی پاسخ به سوالات، روزهای آتی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

او گفت: پس از اعلام کلید نهایی و تصحیح نهایی اوراق امتحانی، نمرات خام به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود تا نمرات، تراز شده و حد نصاب نهایی از سوی این وزارتخانه اعلام شود.

20103

کد خبر: 605828

وب گردی

وب گردی