دست فروشی و بساط گستری  ممنوع است/جمع آوری دست فروشان و بساطی های خیابان های جمهوری و ولی عصر (عج)

موضوع دستفروش ها ، اعتراض کسبه و تعرض به معبر عمومی که روزهای پایانی سال در هسته مرکزی شهر تهران رو به افزایش است ؛ سبب شد تا از سوی شهرداری منطقه 11 و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نشست مشترکی برگزار و برنامه ریزی برای ایجاد نظم و انضباط شهری انجام پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز دراین نشست که با حضور نصراله آبادیان ، سردار کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ،سردارعلیپور رییس یگان حفاظت شهرداری تهران، رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و ابوالقاسم چیذری مدیر عامل شرکت شهربان شهرداری تهران برگزارشد؛ موضوع حضور دست فروش ها در معابر و راسته های تجاری این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

سردار کریمی ضمن تأکید بر لزوم ساماندهی دست فروش ها در سطح شهر تهران گفت: ایجاد 22 نقطه در شهر تهران برای تأمین محل مناسب عرضه کالا توسط دست فروش ها به ویژه در نقاط مرکزی شهر تهران از جمله مناطق 1،5،11،12 مد نظر ماست که برای این منظور در حال برنامه ریزی هستیم.

آبادیان با بیان این که خوشبختانه تعامل فی مابین منطقه و نیروی انتظامی بسیار خوب بوده است؛ توجه به موقعیت سیاسی و جغرافیایی این منطقه ، قرار گیری در مرکز شهر تهران و وجود راسته های متعدد و بورس کالاهای تجاری که موجب مراجعه بسیاری از شهروندان به این محدوده می شود را حائز اهمیت دانست.

در این نشست مقررشد بررسی و برآورد عملیاتی در مکان های مورد توجه و تجمع دست فروشان ،انجام و استقرار نیروی انتظامی در محل و پاکسازی پس از دریافت حکم قضایی و اطلاع رسانی محیطی با تأکید بر ممنوعیت قانونی دست فروشی و بساط گستری در معابر از عصر امروز اجرا شود.

گفتنی است روزگذشته کسبه خیابان جمهوری و ولی عصر(عج) با تجمع در خیابان جمهوری به سد معبر دستفروشان و بساط گستران که موجبات نارضایتی رهگذران وکسبه را فراهم آورده بود، از نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 11 خواستار پیگیری و جمع آوری برهم زنندگان نظم شهری شدند.

105105

کد خبر: 605985

وب گردی

وب گردی