شرکت Xiaomi دو دستگاه جدید معرفی کرد

شرکت چینی شیائومی به تازگی دو دستگاه به نام‌های Mi Powerbank Pro و Mi Box 3 Enhanced Edition را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل دیجی کالا ، دستگاه Mi Powerbank Pro یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعتی است که از پورت USB Type-C و پورت USB Type-A یا همان پورت استاندارد USB هم پشتیبانی می‌کند. به وسیله‌ این محصول می‌توان وسایل مختلفی مانند هدست‌های بلوتوث یا مچ‌بندهای ورزشی را شارژ کرد.

به همراه Mi Powerbank Pro یک کابل عرضه می‌شود. این کابل دارای دو تبدیل است که می‌تواند کابل USB Type-A را به microUSB و USB Type-C تبدیل کند. همچنین این دستگاه را هم می‌توان با USB Type-C و microUSB شارژ کرد.

همانند سایر پاوربانک‌هایی که شیائومی عرضه کرده، بدنه‌ی این محصول هم از آلومینیوم ساخته شده است. این محصول جدید با قیمت 23 دلار راهی بازار خواهد شد.

محصول بعدی شرکت شیائومی مدل جدیدی از Mi Box 3 است که Mi Box 3 Enhanced Edition نام دارد. این محصول در مقایسه با مدل قبلی خودش از پرندازنده‌ی قوی‌تری بهره می‌برد. مدل Enhanced Edition با تراشه‌ی 64 بیتی مدیاتک MT8693 که یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GX6250 را در خودش قرار داده، راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده پرازنده‌ی این محصول 80 درصد و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم 240 درصد سریع‌تر از مدل قبلی است. همچنین شیائومی سیستم خنک کننده‌ی این دستگاه را هم ارتقا داده است.

پخش کننده‌ی Mi Box 3 از 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و از وای-فای و بلوتوث 4.1 هم پشتیبانی می‌کند.

20103

کد خبر: 606067

وب گردی

وب گردی