معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد ارومیه بازدید کرد/حضور سرزده دکتر احسانی در سلف سرویس دانشجویان

جلسه شورای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی صبح دیروز با حضور دکتر احسانی معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در ارومیه، بر لزوم انضباط مالی در واحدها تاکید کرد.

او ، سیاست دانشگاه را حرکت به سمتی دانست که واحدها قابلیت حسابرسی توسط حسابرسان مستقل را داشته باشند.

احسانی گفت: طبق بخشنامه، واحدها نباید از تاریخ 1/7/92 موجود نیروی مازاد داشته باشند. جذب نیرو پس از این تاریخ خلاف مقررات است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تاکید بر ساماندهی صندوق رفاه دانشجویی، به صدور بخشنامه‌هایی در قالب تفویض اختیار به واحدهای دانشگاهی اشاره و گفت: افزایش سرعت در انجام معاملات در واحدهای دانشگاهی مخصوصاً در بخش فروش محصولات کشاورزی امکان پذیر است.

گفتنی است احسانی معاون اداری مالی دانشگاه، به مناسبت هفته درختکاری و پاسداشت هوای سالم، به همراه عزیز جوان‌پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به غرس نهال کردند.

به موجب بخشنامه معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی، این مراسم به صورت همزمان در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و به یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی، درختانی به رسم یادبود کاشته شد.

در این آیین، دکتر احسانی با مهم خواندن فضای سالم و پاک در محوطه دانشگاه گفت: از عوامل معاونت عمرانی می خواهیم با بهره گیری از ایده های نو، اقدام به ایجاد فضاهای سبز با طراحی های زیبا کند و معاونت اداری مالی بودجه لازم را در اختیار بگذارد.

بعد از این مراسم احسانی و هیات همراه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، با اهدای گل و قرائت فاتحه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس، با آرمان های شهدا تجدیدمیثاق کرد.

لازم به ذکر است احسانی در ادامه بازدید از واحد ارومیه، به صورت سرزده از سلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات دانشجویان پرداخت.

20103

کد خبر: 606221

وب گردی

وب گردی