زنیت سن پترزبورگ-بنفیکا؛ عقاب های پرتغالی در زنیت

دیدار  زنیت  و بنفیکا امشب (19 اسفندماه) به دلیل سرمای روسیه در ساعت 20:30 در ورزشگاه خانگی زنیت (پتروفسکی) در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در اولین بازی روز دوم از دوره برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های زنیت و بنفیکا در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که بازی رفت دو تیم با پیروزی 1-0 بنفیکا در ورزشگاه استادیو دا لوز شهر لیسبون پرتغال به پایان رسید.

زنیت، کار سخت زینتی ها در سرمای خانگی
شاگردان آندره ویلاش-بوآش در تیم زنیت که در لیگ روسیه حال روز خوشی ندارند و از شش بازی اخیر خود تنها 6 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم لیگ روسیه قرار دارند ، با کسب پیروزی با اختلاف 2 گل میتوانند به دور بعد مسابقات صعود کنند. حال باید دید که تفکرات ویلاش بوآش جوان در سرمای روسیه بر عقاب های پرتغالی برتری دارد یا خیر !!

بنفیکا، گل نخوردن و شیرینی صعود
بازیکنان تیم ینفیکا که به نظر مثل بازی دور رفت تیم غالب زمین خواهند بود امشب می توانند با اندیشه های ریو ویتوریا سرمربی خود با کسب یک تساوی بدون گل نیز به دور بعد صعود کنند، قطع به یقین می توان گفت اولین تذکری که سرمربی عقاب ها به شاگردان خودش می دهد این است که از اندوخته ی گلی که در بازی رفت زده اند دفاع کنند و تاکتیک دفاع متمرکز و ضد حمله را در دستور کار خود قرار داده تا بتوانند با استفاده از غفلت زنیتی ها و به ثمر رساندن یک گل در ضد حمله کار را در اوایل بازی یک سره کنند.
گفتنی است، عقاب ها در 5 از بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 شکست بدست آورده اند و در سه پیروزی موفق به بسته نگه داشتن دروازه ی خود کرده اند.

تقابل های قبلی دو تیم :
این دو تیم پیش از این 5 بار در لیگ قهرمانان با یکدیگر بازی کرده اند که 3 بازی را نماینده روسیه و 2 بازی را نماینده پرتغال با برتری پشت سر گذاشته است.
در مجموع این 5 دیدار 6 گل را تیم زنیت و 5 گل را تیم بنفیکا به ثمر رسانده است که نشان دهنده ی محتاط بودن هر دو تیم است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
زنیت سن پترزبورگ در این دیداد ویکتور فایزولین ،ویاچسلاف مالافف و الکساندر ریازاتسف به دلیل مصدومیت و همیچنین دومنیکو کریسکیتو و خاوی گراسیا را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت

بنفیکا نیز لیساندرو لوپز ، لویسائو ، فیسا و نونو سانتوس به دلیل مصدومیت و همچنین خاردال و آنرده آلمیدا به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

×× پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: زنیت سن پترزبورگ 2 - بنفیکا 0

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

604/602

کد خبر: 606327

وب گردی

وب گردی