چلسی-پاری سن ژرمن ؛ نبرد ثروتمندان در لندن

دیدار چلسی و پاری سن ژرمن امشب (19 اسفندماه) در ساعت 23:15 در ورزشگاه استمفورد بریج دل لندن برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم چلسی و پاریس سن ژرمن در آخرین بازی شب دوم دوره برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در شهر لندن انگلستان به مصاف هم می روند که بازی رفت دو تیم با پیروزی 2-1 تیم پارسی به پایان رسید.
در بازی رفت زلاتان ابراهیمویچ و ادیسون کاوانی برای پی اس جی و سالامون کالو برای چلسی موفق به گل زنی شدند.

چلسی تلاش برای صعود به دور بعد
آبی ها شهر لندن که با نمایش ضعیف خود در لیگ برتر انگلستان عملاً شانسی برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان ندارند تنها در شرایطی موفق به حضور در فصل بعد این مسابقات می شوند که در لیگ قهرمانان 2015-16 عنوان قهرمانی را کسب کنند.
شاگردان گاس هیدینگ برای رسیدن به این مهم ابتدا باید امشب در خانه زلاتان ابراهیمویچ و یارانش را شکست دهند که کار سختی است.
شاگردان گاس هیدینگ که اول هفته نیز در خانه متوقف شدند باید دید که امشب قادر به شکست تیم قدرتمند شهر پاریس هستند یا خیر ؟!!

پاریسی ها و تکرار صعود از لندن
شاگردان لوران بلان که این فصل صد در صد قهرمان لوشامپیونه خواهند شد و بیشتر ذهن خود را معطوف لیگ قهرمانان اروپا کرده اند، در اندیشه ی صعودی بی دردسر از لندن و شاید کسب نخستین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا می باشند.
ابراهیمویچ و یارانش در سن ژرمن می توانند با کسب یک مساوی بدون گل نیز به دور بعد صعود کنند و با ارائه یک بازی منطقی و بدون ریسک کار سختی برای صعود نخواهند داشت. حال باید دید که اندیشه های بلان برای این بازی چگونه است.

تقابل های قبلی دو تیم :
این دو تیم پیش از این 2 بار در مراحل حذفی لیگ قهرمانان مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 2 سال پیش چلسی در مجموع دو بازی موفق به صعود به دور بعد شد ولی سال گذشته این تیم پارسی بود که در آخرین لحظات بازی با گل تیاگو سیلوا به دور بعد صعود کرد.

غایبین دو تیم در این دیدار:
فالکائو ، کورت زوما ، پدرو و کندی به دلیل مصدومیت امشب قادر به همراهی آبی های لندنی نخواهند بود.
سرجی آیویر به دلیل محرومیت نمیتواند پاریس یسن ژرمن را در بازی امشب همراهی کند.

** پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: چلسی 2 - پاریس سن ژرمن 1

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

602/604

کد خبر: 606402

وب گردی

وب گردی