دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی روز جمعه برگزار می شود

۴۵ هزار نفر از داوطلبان دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و ۳ هزار داوطلب آزمون دستیاران ستادی تا صبح امروز کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دومین آزمون‌ استخدامی متمرکز و آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴ جمعه ۲۱ اسفند برگزار می شود.

او گفت: در دومین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴ تعداد ۱۰۳ هزار و ۱۵۴ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۸۶ نفر زن و ۶۸ هزار و ۱۶۸ نفر مرد هستند و تاکنون ۴۵ هزار و ۱۰۰ نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این آزمون‌ صبح روز جمعه ۲۱ اسفند در ۵۳ شهرستان برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و درهای حوزه امتحانی ساعت ۸ صبح بسته می شود.

توکلی گفت: آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۴ نیز با حضور ۶ هزار و ۸۴۷ داوطلب برگزار می شود که تاکنون ۳ هزار و ۶۰۰ نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

او گفت: آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۴ در بعدازظهر روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در ۳۱ شهرستان برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می شود و درهای حوزه امتحانی ساعت ۱۴ بسته می شود.

20104

کد خبر: 606480

وب گردی

وب گردی