افزایش زمان فروش شب بازارها در روزهای پایانی سال

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش زمان فروش شب بازارها در روزهای پایانی سال برای کمک به کسب و کار افراد حاضر در این نقاط ساماندهی شده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری «تهران سما »، مجتبی عبدالهی گفت: در حال حاضر فعالیت شب بازارها از ساعت 5 عصر تا 10 است، اما با توجه به فرا رسیدن خریدهای پایان سال و توجه به نیاز اقتصادی فروشندگان شب بازارها، زمان حضور آنها افزایش می‌یابد.

او افزود: قطعا شهرداری تهران با کسانی که از طریق دست فروشی در شرایط کنونی اقتصادی ارتزاق می‌کنند، همراه است و به آنها کمک می‌کند اما به هیچ عنوان اجازه فعالیت به بساط گستران در کنار مراکز خرید و بازار شب عید همانند هفت تیر، 15 خرداد و خیابان ولیعصر (عج ) را نمی‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: ساماندهی دست فروشان به هیچ عنوان به معنای ادامه فعالیت آنها در نقاط پیشین نیست؛ چرا که بسیاری از این دستفروشان توسط تولید کنندگان در این نقاط مدیریت شده‌اند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، تنها افراد نیازمند شناسایی شده در جمع دستفروشان شناسایی شده‌اند تا با شرایط حضور در 50 نقطه روز بازار و شب بازار را داشته باشند.

عبدالهی همچنین تاکید کرد: بررسی‌های لازم در خصوص افزایش تعداد روزبازارها جریان دارد و در صورت شناسایی نقاط مناسب، امکان افزایش تعداد روز بازارها در سطح محلات وجود دارد.

20106

کد خبر: 606484

وب گردی

وب گردی