مراسم رونمایی از نام بوستان "مهاجران منا "در منطقه ۱۶ برگزار شد

مراسم رونمایی از نام  بوستان مهاجران منا با حضور مجتبی شاکری عضو  ورئیس کمیسیون نامگذاری معابر واماکن شورای اسلامی شهر تهران ، مهندس میرزاقلی شهردار منطقه ۱۶ ،غفوری رئیس بنیاد شهید مناطق ۱۶ ،۱۷، ۱۹، سرهنگ تکلو جانشین سرکلانتر هفتم فاتب و جمعی از معاونان ، مدیران،اعضای شورایاری ها  وشهروندان منطقه ۱۶ برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قصور آل سعود در فاجعه منا گفت: حاجیان در هوای گرم کشور عربستان ، با لب تشنه و با لباس احرام به لقاء‌الله پیوستند و امیدواریم که با شهدای کربلا محشور شوند.

او در ادامه با اشاره به تقدیم ۳۵۰۰ شهید به انقلاب در منطقه ۱۶ افزود : شهدا رفتند تا آیات قرآن ودین باقی بماند و مایک زندگی معنوی ودینی داشته باشیم .

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر گرامیداشت یاد ونام شهدا گفت : باید جوانان را با افکار، رفتار و منش شهدا آشنا کنیم چرا که تنها راه مقابله با دسیسه ها ی دشمنان ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.

او نیز در این مراسم با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان در فاجعه منا بدلیل عدم مدیریت صحیح وبی تدبیری آل سعود گفت: ملت شهید پرور ایران هیچگاه این حادثه تلخ را فراموش نمی کند و امیدواریم خداوند متعال به بازماندگان این فاجعه صبر عطا فرماید .

مهندس میرزاقلی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدایکی از بهترین روش های کسب رضایت خداوندمتعال است گفت:بزرگداشت همه شهیدان و تکریم خانواده معظم این عزیزان یکی از اهداف مدیریت شهری تهران است که رونمایی از نام بوستان مهاجران منا در این راستا در کنار سایر فعالیت ها انجام شد.

او همچنین با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست کاشت درخت گفت: توسعه فضای سبز علاوه بر اهمیت در بحث محیط زیست اثر خوبی در ایجاد روحیه شادابی ونشاط شهر وشهروندان دارد.

در پایان این مراسم از پدر ومادر شهیدان احمد ومحمد جواد میری و دکتر تاجیک همسریکی از شهدای منا با اهدای لوح تجلیل ، و به تعداد شهدای منای تهران نهال غرس شد.

بوستان مهاجران منا با 22850 متر مربع مساحت با امکانات ورزشی از قبیل دستگاه های بدنسازی ،زمین چمن مصنوعی ،میز شطرنج وآب نمایی با الگوی باغ ایرانی درخیابان زنگنه شهرک بعثت منطقه 16 واقع شده است.

105105

کد خبر: 606581

وب گردی

وب گردی