واکنش داریوش ارجمند درباره کمک های نقدی به پیشکسوتان

«داریوش ارجمند» به بهانه دیدار پایانی سال با مدیرعامل و کارکنان موسسه هنرمندان پیشکسوت در دفتر موسسه حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، این بازیگر با حضور سرزده در این موسسه با «سید عباس عظیمی» مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان آن ملاقات و گفت و گو کرد.

ارجمند ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات همکاران «موسسه هنرمندان پیشکسوت» اظهار کرد: در این جای تنگ و این ساختمان ناجور!، خدمت کردن به بزرگان و پیشکسوتان هنر ایران که اغلب مورد بی‌مهری یا فراموشی بوده‌اند، توفیقی الهی است و تردید ندارم که خداوند شما دست اندرکاران این تشکیلات و همه خدمت گزاران به انسان‌های بزرگ فرهنگی این کشور را موفق و موید خواهد کرد.

وی افزود: من امیدوارم بدون هراس از بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌ها و تنها با اتکا به خداوند و ائمه اطهار(ع) به راهتان ادامه دهید و شک نداشته باشید که نام و خدمت شما در راه خدمت به فرهنگ و هنر این کشور درتاریخ جاودان خواهد ماند.

ارجمند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مطلع هستم که در این یک هفته گذشته نه با پیک و پست بلکه تمامی همکاران موسسه به درب خانه هنرمندان رفتند و هدایای نقدی و غیر نقدی را در سکوت کامل تقدیم هنرمندان پیشکسوت کردند، که این اتفاق به دور از موضوع ارزش مادی هدایا، هچون سایر فعالیت‌های موسسه تکریم واقعی هنرمندان است که شاید سالهای بسیاری کسی حالی از آنان نپرسیده و یا در مناسبت‌ها و اعیاد کسی سراغی از آنان نگرفته است.
503502

کد خبر: 606601

وب گردی

وب گردی