همایش بزرگ نیکوکاران در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد

همایش بزرگ نیکوکاران آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور مسئولان و خیران در محل این آسایشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز هدف از برگزاری این همایش تجلیل ازنیکوکارانی است که 42 سال در زندگی بخشی به خانواده بزرگ کهریزک نقش بسزایی داشتند .

در این همایش گروه های مختلف شامل بانوان و آقایان نیکوکار که وظیفه بهداشت فردی و حمایت‌های بی دریغ اهالی کهریزک را بر عهده دارد و پزشکان افتخاری که در بخش درمان خدمت می کند و همیاران فرهنگی که نور و شوق امید به زندگی را به سالمندان و معلولان می دهند و هنرمندان افتخاری که سهم بسزایی در طراوت و نشاط این سازمان دارند حضور داشتند.

دکتر منوچهر قارونی متخصص قلب و عروق که سابقه 30 سال خدمت افتخاری را در کارنامه خود در همراهی با آسایشگاه دارد در این همایش ، کهریزک را دانشگاه انسانیت و انسان سازی دانست که در آن می شود از منیت ها گذشت و از توان و دانش خود بهره برد تا با ارائه خدمات انساندوستانه و بی منت به خدا رسید.

در پایان این مراسم ، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه به نیکوکاران گفت :خوشابه حالتان که به این جایگاه رفیع انسانی رسیده اید تا از محل مهرورزی های شما ، جماعتی بزرگ در پناه خدا باوری و دین باوری شما بدون داشتن کوچکترین دغدغه ای به حیات خود ادامه دهند و از محل همین نگاههای خداباورانه است که کهریزک به قداست و شهرت اجتماعی رسیده است تا مردم نوعدوست ، نذر و نذورات خود را برای تأمین معاش خانواده بزرگ کهریزک تقدیم می کند.

او گفت: از همین نگاههای خالصانه است که امروز کهریزک عزت کشور و نظام شده است تا هر جا سخن از اقدامات انساندوستانه و مهرورزی به میان آید . یاد و خاطری خوش از نام و آوازه کهریزک به گوش برسد.

105105

کد خبر: 606652

وب گردی

وب گردی