نوزادی با عجیب ترین ماه گرفتگی جهان+ تصاویر

نوزادی شش ماهه با یک ماه گرفتگی نادر همه را شگفت زده کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چارلی کرنشاو نوزادی 6 ماه است او ماه گرفتگی عروقی بزرگی زیر چشم راست خود داردکه گونه اش را به طور کامل پوشانده است. مادر این کودک از شنیدن اینکه فرزند تو عجیب و غریب است به ستوه آمده بود که تصمیم گرفت این نظرات را تغییر دهد .کتی مادر این نوزاد با انتشار عکس هایی خاص گفت: کودک من زیبایی منحصر بفردی دارد.

خال مادر زادی چارلی حدود 5 سانتی متراست. این بخش صورت او تومور خوش خیمی است که از رشد بیش از حد وغیر طبیعی عروق خونی کوچک ساخته شده است که به آن "همانژیوم مویرگی" گویند.
نوزادی با عجیب ترین ماه گرفتگی جهان+ تصاویر
مادر این نوزاد با انتشار عکس های زیبا از فرزند خود با این اختلال توجه همه خبرگزاری ها را به خود جلب کرد. او در 7 مارس در پاسخ به توجه رسانه ها به این ضایع نادر گفت: کودک او وقتی شش هفته بود یک بتا بلاکر برای درمان همانژیوم خود دریافت کرده است تا رشد این توده را سرکوب و موجب کاهش و محو شدن این توده شود. این کودک نو پا مشکلات بینایی ندارد و یک متخصص پوست که تخصص ضایعات عروقی و چشمی دارد این کودک را معاینه هریک یا دو ماه یکبار این کودک را معاینه می کند.
نوزادی با عجیب ترین ماه گرفتگی جهان+ تصاویر
کتی گفت برای آنکه دخترم زندگی خوب و سرشار از اعتماد به نفسی را در آینده داشته باشد بدون هیچ گونه دستکاری عکس های اورا منتشر کردم تا بگویم این عکس ها، عکس واقعی صورت شیرین چارلی است.
20103
کد خبر: 606786

وب گردی

وب گردی