برگزاری نشست رئیس وحد یادگار امام(ره)  با  کارکنان

نشست صمیمی دکتر سید فرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) و اعضای هیات رئیسه با کارکنان دانشکده شیخ صدوق در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار گردید

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر سید فرج الله موسوی در این نشست صمیمی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در سخنانی به تشریخ شخصیت آسمانی ریحانه رسول اکرم(ص) پرداخت.

دکتر موسوی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش و زحمات دکتر رامین محمدعلی تهرانی رئیس دانشکده شیخ صدوق و حجت الاسلام والمسلمین قاسمی مسوول فرهنگی و همچنین کارکنان پرتلاش دانشکده گفت: در بازدیدی که به اتفاق هیات رئیسه از قسمتهای مختلف دانشکده داشتیم اقدامات انجام گرفته در زمینه های آموزشی، عمرانی، فرهنگی و پژوهشی بسیار چشمگیر و قابل قبول است که این اقدامات ماحصل مدیریت خوب دکتر محمدعلی تهرانی و همت همکاران پرتلاش این دانشکده است.

دکتر موسوی در ادامه به اقدامات فرهنگی انجام گرفته در دانشکده نیز اشاره کرد و افزود: این اقدامات نتیجه مدیریت و برنامه های فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین قاسمی مسوول فرهنگی دانشکده است که امیدوارم با شتاب بیشتری انجام پذیرد .

رئیس واحد یادگار امام(ره)شهر ری در پایان سخنان خود ضمن تشکر مجدد از زحمات مسوولین و کارکنان دانشکده، بر لزوم همفکری و همدلی کلیه مسولین و کارکنان تا رفع نیازها و نواقص موجود در دانشکده تاکید کرد.

در ابتدای این مراسم دکتر رامین محمدعلی تهرانی رئیس دانشکده شیخ صدوق ضمن تسلیت ایام فاطمه و خیر مقدم به دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری و اعضای هیات رئیسه در سخنانی به تشریح اهم اقدامات انجام گرفته در مدت زمان حضورشان در دانشکده پرداخت .

رئیس دانشکده شیخ صدوق واحد یادگار امام(ره) شهرری در ادامه با بیان اینکه تمامی اقدامات انجام گرفته در دانشکده در تمامی زمینه ها با مساعدت و دستور ویژه دکتر موسوی رئیس واحد و همت معاونین و تلاش کارکنان خدوم دانشکده انجام گرفته است افزود: در زمان حضورم در دانشکده اقدامات خوبی در زمینه های مختلف صورت گرفته است که امیدوارم با دستورات ویژه دکتر موسوی سایر مشکلات موجود در دانشکده نیز به سرعت و در اسرع وقت مرتفع گردد.

دکتر تهرانی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از حضور دکتر موسوی و اعضای هیات رئیسه از زحمات و تلاش بی وقفه کارکنان دانشکده تقدیر و از همکاری ها و مساعدتهای اعضای هیات رئیسه در حل مشکلات دانشکده در زمینه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی ، عمرانی و حراستی تشکر کرد.

در ادامه این نشست صمیمی کارکنان دانشکده مسائل و مشکلات خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح و دکتر موسوی رئیس دانشگاه و هیات رئیسه به سولات آنها پاسخ گفتند.

20104

کد خبر: 606875

وب گردی

وب گردی