موناکو-رنس ؛نبردی آسان در خانه

دیدار موناکو و رنس امشب (21 اسفندماه) ساعت 23:00 در وزشگاه لویی دوم شهر موناکو برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، موناکو و رنس که یکی در رتبه ی دوم و دیگری در رتبه ی شانزدهم جدول هستند در حالی به مصاف یکدیگر می روند که در بازی رفت تیم موناکو موفق شد با پیروزی 1-0 در خانه ی رنس بازی را به پایان ببرد.

موناکو ،کمترین امید برای قهرمانی
سفید و قرمزهای شهر موناکو که امشب به احتمال خیلی زیاد تیم غالب زمین خواهند بود در تلاش هستند با کسب 3 امتیاز بازی فاصله خود را با پاریس سن ژرمن کمتر کنند ولی به احتمال 99% این تیم پاریسی است که قهرمانی این فصل لوشامپیونه را بدست خواهد آورد. به هر حال موناکو در صورتی که تمام بازی های خود را با پیروزی به پایان برساند و پی اس جی نیز در 9 بازی آینده ی خود فقط 2 امتیاز کسب کند آن زمان موناکو قهرمان خواهد شد که به نظر محال است.
اما امشب شاگردان لئوناردو ژاردیم میتوانند با کسب هر 3 امتیاز فاصله ی امتیازی خود با تیم رده ی سوم جدول را حفظ یا حتی بیشتر کنند.

استاد رنس و تلاش برای نباختن
شاگردان هوبرت فورنیر که در این فصل رقابت های لوشامپیونه فرانسه با 8 پیروزی ، 8 تساوی و 13 شکست و 32 امتیاز در رده ی شانزدهم جدول هستند امشب در تلاشند که علاوه بر نباختن فاصله ی امتیازات خود با منطقه ی خطر جدول را نیز حفظ کنند.
بازیکنان رنس که در شش بازی اخیر خود 3 پیروزی و 3 شکست را بدست آورده اند ، در صورتی که در بازی امشب موفق به پیروزی نشوند با پیروزی احتمالی دو تعقیب کنده ی خود امکان سقوط به رده ی هجدهم جدول را نیز پیش روی دارد.

تقابل قبلی دو تیم:
در شش تقابل قبلی دو تیم که 5 بازی در لیگ فرانسه 1 و یک بازی در جام حذفی بوده است ، 3 پیروزی از آن تیم موناکو بوده ، 2 بازی نیز با نتیجه ی تساوی به پایان رسیده است و در بازی جام حذفی فرانسه این تیم رنس بوده که بازی را به سود خود به پایان رسانده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
ماریو پاسالیچ ، آداما ترائوره و فابیو کنترائو به دلیل مصدومیت و همچنین نابیل دیرار به علت محرومیت قادر به همراهی تیم موناکو نیستند.
استاد رنس نیز ،ژروان کای ،الکسیس پوگِت وپیرنس اونیانژ را بخاطر مصدومیت و آنتونیو دفائوکس را بخاطر محرومیت در اختیار ندارد.

×× پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: موناکو 2 - استاد رنس 0

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/601

کد خبر: 606941

وب گردی

وب گردی