پسر 18 ساله مرد موبایل فروش   را به ضربه چاقو کشت/ جنایت به خاطر خرید گوشی تلفن همراه

پسر 18 ساله ای که بر سر خرید گوشی تلفن همراه، دست به جنایت زده بود، در پایانه اتوبوس‌های بین شهری بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از جام نیـوز، ساعت 15 و 30 دقیقه چهارشنبه 19 اسفند امسال، قتل مرد 29 ساله‌ای در مغازه موبایل فروشی به پلیس اعلام شد. با دریافت خبر، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان راهی محل شدند و با جسد پسر جوان در مغازه‌اش مواجه شدند.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه جسم تیز و برنده‌ای مانند چاقو به گردن نشان داد. به دنبال مرگ مرد جوان،تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت آغاز و در نهایت متهم پرونده شناسایی و هنگامی که قصد داشت از اصفهان خارج شود توسط پلیس دستگیر شد.

متهم 18 ساله پس از انتقال به اداره آگاهی درباره جنایت گفت: برای خرید گوشی تلفن همراه، وارد مغازه مقتول شدم. بعد از خرید گوشی، کارت بانکم را در دستگاه پوز کشیدم تا پول را پرداخت کنم اما کارت فاقد موجودی کافی بود. مقتول گفت حالا که پول کافی نداری گوشی را برگردان، که سر همین موضوع با فروشنده بحثم شد. عصبی شده بودم و در یک لحظه با هم درگیر شدیم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به گردن مقتول زدم.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، با اعلام این خبر گفت: متهم 18 ساله، 8 ساعت پس از جنایت دستگیر شد و با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.

105105

کد خبر: 606951

وب گردی

وب گردی