دانش آموزان دختر با مادرانشان  به کربلا اعزام می شوند/اعزام 1600 دانش‌آموز به عتبات عالیات درسال آینده

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه در سال جاری 4200 نفر در قالب 40 کاروان به زیارت عتبات عالیات نائل آمدند گفت: در دور جدید اعزام‌ها در سال آینده 1600 نفر دیگر به این اردوی زیارتی خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا داود روستایی درباره برگزاری اردوهای زیارتی برای دانش آموزان گفت: اردوهای زیارتی در قالب اعزام به عتبات عالیات دنبال می‌شود و امسال هم این طرح همانند گذشته ادامه پیدا کرد.

او افزود: در سال جاری 4200 نفر در قالب 40 کاروان به زیارت عتبات عالیات نائل آمدند. برنامه اعزام 27 اسفندماه به پایان می‌رسد و از بیستم فروردین ماه مجددا کلید می‌خورد.

روستایی با بیان اینکه در این طرح دانش آموزان دختر دبیرستانی به همراه مادر و دانش آموزان پسر به همراه پدرشان به کربلای معلا می‌روند ادامه داد: در دور جدید 1600 نفر دیگر به این اردو خواهند رفت که البته در خردادماه به دلیل برگزاری امتحانات متوقف می ‌شود و پس از آن ادامه می‌یابد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه در مجموع 100 هزار مجوز اعزام دانش‌آموزی به عتبات عالیات دریافت کردیم گفت: این درحالی است که ما بیشتر از 10 هزار نفر ظرفیت نداریم.

105105

کد خبر: 606993

وب گردی

وب گردی