همایش ملی حسابدرای و حسابرسی با شعار "حسابداری، یادگیری و افزایش سطح علم"

اولین همایش ملی حسابدرای و حسابرسی با شعار "حسابداری، یادگیری و افزایش سطح علم" توسط دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در تالار امام خمینی (ره)دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین شریفی رئیس همایش بابیان اینکه دانشکد سما قم 1300 دانشجو در 17رشته در حال تحصیل هستند گفت: رشته حسابداری دارای کمتری نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان است و از این جهت بسیار موثر و شکوفا است.و دانشکده سما قم کوشیده است با امکانات و نیروی انسانی مناسب با وجود1700 دانشجو در 17رشته آموزش رابه صورت کاربردی و حرفه ای ارایه کند.

در ادامه دبیر علمی همایش به بیان گزارشی از روند برگزاری همایش حسابداری و حسابرسی پرداخت و گفت: از بین 100مقاله رسیده به اولین همایش ملی حسابداری،تعداد 24 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی پذیرفته شد. که از بین پذیرفته شدگان 6 اثر به صورت سخنرانی بوده است که 2 اثر به برای حاضرین ارائه شد.

در ادامه همایش حجت الاسلام دکتر سیّدعباس موسویان عضو فقهی شورای پول و اعتبار در زمینه قرض الحسنه و بانکداری اسلامی و اصول و مبانی قرض الحسنه و نقاط قوت و مشکلاتی که در راه توسعه قرض الحسنه در جامعه اسلامی وجود دارد مطالبی شرح داد.

در پایان از مقالات برتر در زمینه بورس نوشته هادی مشهدی و حسابرسی تهیه شده توسط علی اصغر زمانی تجلیل شد.

20101

کد خبر: 607011

وب گردی

وب گردی