زن فرزند کش در فرانسه به روی صحنه می رود

نمایش "مده آ" تولید موسسه فانوس "هنر پارس"، به طراحی و کارگردانی ندا شاهرخی در 19 مارس 2016 (29 اسفند ماه ) در آنی‌گرا، پاریس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، کوروش مستوفی، سپیده عیدی، شایلین اسدالهی، مرتضی یونس زاده، نیکی ساغری، آوا تدین، مهسا بهاری، بهار بیهقی و پگاه ابراهیمی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

عوامل دیگر عبارتند از: دومینیک دوپو وودویل (هدایت بازیگر)، اوریپید و سپیده عیدی( نویسندگان)، یاسمن خواجه‌ای (دراماتورژ) دکتر سحر صنیعی (مدیر روابط عمومی).

ندا شاهرخی در مورد نمایش می‌گوید: «مده آ زن است. زنی که به عشق او خیانت شده و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد که انتقام بگیرد و پیش می رود. هولناک ترین شکل انتقام برای او کشتن فرزندانش برای تنبیه شوهر خیانتکارش است. مده آ افسرده نمی‌شود، نمی‌خوابد ، چمدانش را نمی‌بندد. او نعره می‌کشد، زار میزند، می‌خندد و در نهایت تصمیمش را عملی می‌کند. امروز که به این داستان می‌نگرم، می‌بینم ما زنان به خواب رفته‌ایم خوابی عمیق که گویا هیچگاه زنده نبوده وزندگی نکرده‌ایم، ما باربی‌هایی شدیم در ویترین خانه با پاشنه‌هایی بلند و بینی‌های جراحی شده که برای گرفتن حقمان قادر به دویدن نیستیم و نمی‌توانیم فریادی در مقابل بی‌عدالتی‌ها بزنیم. ما به خواب رفته‌ایم، شاید هم مرده‌ایم.»

این نمایش حاصل 8 کارگاه بازیگری تخصصی است که توسط مرکز برگزاری کارگاه‌های مستمر بین‌المللی موسسه فانوس «هنر پارس» برگزار شده و مدرس آن دومینیک دوپو وودویل، مدیر و موسس مدرسه «پوان فیکس» در پاریس بوده است.

بازیگران این نمایش از هنرجویان این دوره‌ها هستند. مرکز برگزاری کارگاه‌های مستمر بین‌المللی موسسه «فانوس» دوره‌های خود را برای سال 2016-2017 به زودی اعلام خواهد کرد.
503502

کد خبر: 607070

وب گردی

وب گردی