اورتون-چلسی ؛ دیداری سخت در مرحله ششم جام حذفی

دیدار اورتون و چلسی از مرحله ششم جام حذفی انگلستان امشب (22 اسفندماه) ساعت 21:00 در ورزشگاه گودیسون پارک بندر لیورپول به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیور، دو تیم اورتون و چلسی امشب از سری مسابقات جام حذفی انگلستان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که در مجموع دو بازی این فصل چلسی تنها یک امتیاز از اورتون گرفته و 6 گل نیز دریافت کرده است.
گفتنی است این بازی حتماً باید برنده داشته باشد و در صورت تساوی بازی دیگری تکرار می شود و کار به ضربات پنالتی کشیده نخواهد شد.


اورتون و چلسی امشب در حالی در گودیسون پارک به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان گاس هیدینگ که از لیگ قهرمانان حذف شده اند تنها شانس برای کسب کردن جام در این فصل را در همین مسابقات می بینند از طرفی دیگر امسال اورتون تیم آماده تری نسبت به چلسی بوده و شاگردان روبرتو مارتینز با وجود 2 امتیاز کمتر نسبت به چلسی در مسابقه ی رو در رو با این تیم 4 امتیاز بدست آوده اند.
حال باید دید با شراطی که بازی امشب دارد و شرایط میزبانی تیم اورتون در بندر لیورپول ، آبی های لندنی بازی را از آن خود خواهند کرد یا تافی ها یا اینکه بازی دیگری نشان دهنده ی تیم صعود کننده به دور بعد مسابقات می باشد.

غایبین دو تیم در این دیدار:
تیاس براوینگ و تونی هیبرت به دلیل مصدومیت و همچنین کوین میلارس به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم اورتون نخواهند بود.
کورت زوما و فالکائو نیز بدلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان هیدینگ در بازی امشب نیستند.

** پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: اورتون 1 - چلسی 2

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 607259

وب گردی

وب گردی