شهدا امنیت و صلابت آفریدند

استاندار اردبیل به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در دیدار با خانواده های گرامی شهیدان گفت : شهیدان برای ما قدرت ، امنیت و صلابت آفریدند و در دیدار با خانواده های شهیدان از آنها روحیه می گیریم.

مجید خدابخش به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا با جمعی از مسوولان استان با خانواده های گرامی شهیدان والامقام مروت و ناصر مالکی و سید جعفر خراسانی مقدم دیدار کرد.

در این دیدار ها استاندار اردبیل با تجلیل از ایثار شهدا و تکریم خانواده ها اظهار داشت : دیدار با خانواده های گرانقدر شهیدان برای مسئولان روحیه آفرین است و با خدمت صادقانه می توانیم پاسدار خون شهیدان باشیم .

استاندار اردبیل با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی ره گفت : این نهاد مقدس منشا اثرات و خدمات ارزنده برای خانواده های گرانقدر بوده است .

گفتنی است برادران شهید مروت و ناصر مالکی در سال 62 و 66 در منطقه جنوب و غرب کشور حین دفاع از انقلاب اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند و شهید سید جعفر خراسانی از رزمندگان و چریک های ایرانی است که دوشادوش مبارزان فلسطینی در جنوب لبنان علیه اسرائیل غاصب جنگیده و از همرزمان شهید دکتر مصطفی چمران است که بعد از فرماندهی نیروهای تحت امر خود و خلق حماسه های بی نظیر در مبارزه علیه مزدوران بعثی در سال 1360 منطقه خرمشهر به شرف شهادت رسید .

کد خبر: 607311

وب گردی

وب گردی