دختر 16 ساله به دست نوجوان 18 ساله کشته شد/جسد قربانی پس از 12 روز پیدا شد

یک پسر 18 ساله اهل " استرالیا " به اتهام قتل دختر 16 ساله بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک پسر 18 ساله اهل " استرالیا " به اتهام قتل دختر 16 ساله بازداشت شد. آقای " برندن بنتس " که گفته می شود آخرین کسی بوده که با مقتول خانم " جید کندال " دیده شده مضنون به قتل می باشد. براساس گزارش پلیس خانم " کندال " پس از ناپدید شدن در منطقه " گاتن " ، جسد او 12 روز بعد توسط مردم در" آپرتن هیل " 17 کیلومتر دور تر از مکانی که آخرین بار دیده شد، پیدا شد.

این قربانی که یک دختر مدرسه ای اهل " کویزلند " بود آخرین بار در یک خودروی قرمز در نزدیکی مدرسه دیده شد که آن خودروی قرمز متعلق به آقای " بنتس" می باشد . پس از ناپدید شدن " کندال " خانواده او به همراه اهالی محل با روشن کردن شمع در کلیسا مرکز شهر و با دعا و نیایش دسته جمعی برای پیدا شدن شب را صبح کردند.

رئیس پلیس آقای " مت هوارد " پس از پیدا شدن جسد قربانی با پدر او تماس گرفت و خبر غم انگیز این جنایت را به او داد. پلیس در پایان افزود :پس از بازداشت متهم امیدواریم تا سرنخ های مهمی از چگونگی به قتل رسیدن " کندال " و انگیزه این جنایت مخوف در یابیم و جسد قربانی نیز برای بررسی بیشتر به کالبد شکافی فرستاده شد.

105105

کد خبر: 607450

وب گردی

وب گردی