توسعه خوابگاه های متاهلی به 300 واحد

سید احمد معتمدی درمراسم تکریم از فعالان حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: بخشی از مشکلات دانشجویان این دانشگاه مربوط به خوابگاه است که تلاش های زیادی برای رفع مشکلات در این حوزه شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، سید احمد معتمدی گفت: درحال حاضر ظرفیت و وضعیت خوابگاه های این دانشگاه در شان دانشجویان نیست بنابراین درحال برنامه ریزی برای رفع این مشکلات هستیم .

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه در موقعیتی شهری قرار دارد که ایجاد خوابگاه پرهزینه و مشکل است اما با تمام این موضوعات هرساله سعی کردیم ظرفیت های خوابگاهی خود را افزایش دهیم.

او گفت: درحال حاضر تعداد 4 هزار و 500 دانشجوی خوابگاهی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر وجود دارد.

ایجاد فضای بانشاط در دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همواره سعی مسئولان دانشگاه بر توسعه فضای بانشاط برای دانشجویان بوده است.
معتمدی گفت: در راستای ایجاد فضای با نشاط در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بخشی از قوانین آموزشی را که موجب استرس دانشجویان می شد تغییر و بازنگری کرده ایم و در این راستا با انعطاف با دانشجویان برخورد کرده ایم.

او اضافه کرد: همچنین فعالیت های سیاسی و فرهنگی دانشجویان در این دانشگاه چند برابر شده است و این امر موجب توسعه فضای بانشاط در دانشگاه شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با وجود کمبودهای بودجه ای اما همواره در رتبه بندی های بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در برخی شاخص ها از دانشگاه های بزرگ و مطرح دنیا در سطح بسیار مطلوب تری قرار دارد.

معتمدی گفت: از تعداد 48 طرح ملی کشور 16 طرح ملی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام می شود که این دانشگاه در 7 طرح ملی به عنوان دانشگاه محوری و در مابقی طرح ها به عنوان دانشگاه همکار فعالیت می کند.

20103

کد خبر: 607716

وب گردی

وب گردی