اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد

دومین جلسه آمادگی اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه این دانشگاه و با حضور مدیرکل توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان، مدیرکل توسعه خدمات سلامت، رئیس دفتر استعدادهای درخشان علوم پزشکی و نمایندگانی از دفاتر آموزش علوم پزشکی، پژوهش علوم پزشکی، خدمات سلامت و منابع سلامت برگزار شد و هفته سوم تیر ماه برای برگزاری این المپیاد پیشنهاد و مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را کاری برای ارتقاء علمی دانشجویان و توانمند شدن آنان در حوزه رقابت قلمداد کرد و گفت: البته حدود دو سال است که المپیاد در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ماهیت و شکل خود را پیدا کرده است ولی برگزاری این المپیاد به صورت رسمی و مشخص در سال آینده برگزار می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه حمایت از نخبگان و دانشجویان برتر علوم پزشکی نشان دهنده توانایی های دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: تشویق و حمایت از دانشجویان تلاشگر علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم به نفع دانشجو و هم به نفع دانشگاه است.

او گفت: از مسئولین برگزاری این المپیاد انتظار می رود تا این المپیاد را به بهترین نحو به سرانجام برسانند تا شاهد تاثیر و تحولاتی در این عرصه مانند تحولات مثبتی که در آموزش بالینی بیمارستان های این دانشگاه رخ داده است، باشیم.

در این جلسه، مهسا هادی پور جهرمی، رئیس دفتر استعدادهای درخشان علوم پزشکی گزارشی از فعالیت های دفتر مذکور از آذر ماه تا اسفندماه ارائه داد.
او ادامه داد: با تمامی 96 واحد مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در این المپیاد ارتباط برقرار شد و از آنها خواسته شد تا حداکثر در هر حیطه، 3 نفر را به دفتر استعدادهای درخشان علوم پزشکی معرفی نمایند.
هادی پور جهرمی گفت: 774 دانشجوی متقاضی از واحدهای مختلف ثبت نام نموده اند که از این تعداد 448 نفر برای اولین المپیاد علمی انتخاب می شوند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.
همچنین در این جلسه در خصوص محل برگزاری، بودجه بندی، مدت زمان اقامت مدعوین و دانشجویان، برگزاری کلاس های توانمند سازی به صورت حضوری و مجاری و ... بحث و بررسی صورت گرفت.

20103

کد خبر: 607770

وب گردی

وب گردی