ریه شهاب حسینی چاقو خورد/ مجروحیت دو شهربان شهرداری با چاقو +عکس

مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران از مجروح شدن دو مامور شهربان با چاقو در حین انجام وظیفه وسط مالکان یک بنای غیرمجاز خبر داد و ریه یکی از شهربانان با چاقو به شدت آسیب دیده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،ابوالقاسم چیذری با اعلام این خبر گفت: شهاب حسینی و علی مرتضی زاده دو مامور شهربان شهرداری تهران که با همراهی تنی چند از شهربانان در روز دوشنبه 24 اسفندماه 94 برای انجام ماموریت و پیشگیری از ادامه ساخت و ساز غیرمجاز یک بنا در ناحیه 2 منطقه 5 شهرداری تهران واقع در خیابان احمد کاشانی اعزام شده بودند مورد حمله جمعی 20 نفر از ایادی مالکین این سازه غیرمجاز و ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

او افزود: در این حادثه، شهاب حسینی با چاقوی مهاجمان از ناحیه ریه به شدت آسیب دیده و چاقوی قانون شکنان، بازوی علی مرتضی زاده را شکافته است.

چیذری با اشاره به اینکه دیگر شهربانان اعزام شده به این ماموریت نیز، مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند،تاکید کرد: نیروهای شرکت شهربان به صورت مستمر از سوی قانون شکنان آسیب و صدمه می بینند و این صدمات در مواردی منجر به فوت نیروهای شرکت شهربان شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان گفت: قانون شکنان به حدی جسور شده اند که با زیرپاگذاشتن حقوق عمومی شهروندان و بی توجهی به رعایت ، به ماموران اجرای قانون با خشونت هرچه تمام حمله ور می شوند.

او گفت: با وجود رفتارهای خشونت طلبانه قانون شکنان، نیروهای شرکت شهربان با تعهد و ایثار، در مسیر عمل به وظایف قانونی خود و اجرای قوانین ابلاغی، قدم بر می دارند و کوچکترین هراسی از هنجارشکنان به دل راه نخواهند داد.

چیذری با بیان اینکه یکی از ضاربین دستگیر شده است، گفت: کلانتری 142 کن به این حادثه رسیدگی می کند.‎

105105

کد خبر: 607982

وب گردی

وب گردی