آغاز  کمپین نه به تصادفات جاده‌ای در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از راه اندازی «کمپین نه به تصادفات جاده ای» در این استان خبر داد.

بهرام غیبی با اعلام این خبر افزود: بر اساس این طرح کشوری در استان اردبیل نیز امیدواریم رانندگان اهل استان و گردشگران و مسافران بتوانند با رعایت قوانین و مقرارت رانندگی زمینه کاهش تصادفات را به شکل مطلوب فراهم کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد، اظهار کرد: در این زمینه بسته‌های آموزشی و سی‌دی‌های آگاهی بخش به همراه پلیس و در ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر در قالب طرح نوروزی به هموطنان ارائه خواهد شد.

غیبی به دومین طرح جمعیت هلال احمر استان در نوروز اشاره کرد و افزود: این طرح به عنوان طرح امداد و نجات نوروزی و بر اساس ماموریت هلال احمر که وظیفه رهاسازی و تامین کمک‌های اولیه برای مصدومان است در شهرها و مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برپایی 17 پایگاه ثابت و سیار در ایام نوروز در قالب این طرح خبر داد و یادآور شد: با توجه به برچیده شدن کانکس و پایگاه‌های سیار ما به صورت موقت در ایام نوروز 6 پایگاه موقت و سیارمان را دایر می‌کنیم و بعد از ایام نوروز هیچ گونه پایگاه سیاری نخواهیم داشت.

این مسئول فعالیت 17 اکیپ بازرسی و نظارت را در این ایام به همراه فعالیت 9 خودروی ست نجات و 9 دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات یادآور شد و افزود: بیش از یک‌هزار و 260 نفر روز ارائه خدمات انجام می‌شود.

کد خبر: 608120

وب گردی

وب گردی