اولین قربانی یک مرد 45 ساله/انفجار خونین بمب دست ساز در منطقه تجریش

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از انفجار دو بمب دست ساز در دو منطقه شمالی و جنوبی تهران خبر داد و گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شدید دو نوجوان شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،حسن عباسی افزود: حوالی ساعت ۱۵ امروز وقوع دو انفجار به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام شد.

به گفته او، دریکی از این حوادث که در منطقه تجریش روی داد، یک نوجوان 15 ساله دچار مجروحیت از ناحیه اندام های مختلف شد.

عباسی افزود: این مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در خصوص دومین حادثه که مربوط به انفجار یک بمب دست ساز در مناطق جنوبی تهران است گفت: دراین حادثه نیز نوجوان مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

19 مصدوم چهار شنبه سوری راهی بیمارستان شدند /ساعت 18:30

خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: تاکنون 19 مورد مصدوم چهارشنبه سوری 94 داشتیم که 18 مورد آن مرد و یک مورد آن خانم هستند.

او افزود: همچنین 12 مورد سوختگی گزارش شده است که بیشترین گزارشات مربوط به دو استان تهران و فارس است.

خالدی ادامه داد: میانگین سنی آسیب‌دیدگان زیر 20 سال است و بیشترین آسیب‌ها مربوط به صورت، چشم و دست‌ها است و تاکنون در کل کشور فقط یک مورد مصدوم بدحال داریم.

پسر بچه 13 ساله تحت مداوا در بیمارستان سوانح سوختگی /ساعت 18:56

مصطفی دهمرده‌نی رئیس مرکز سوانح سوختگی شهید مطهری، گفت: از بعد از ظهر امروز دو مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند که یکی از آنها به صورت سرپایی درمان و مرخص شد. این فرد از ناحیه دست دچار حادثه شده بود.

او افزود: انفجار مواد محترقه نیز سبب آسیب به صورت یک پسربچه 13 ساله شده و این فرد در حال حاضر تحت مداوا قرار دارد و به احتمال زیاد حداقل برای 6 ساعت در بیمارستان بستری خواهد شد.

اولین قربانی یک مرد 45 ساله/ ساعت 19:25

جتبی خالدی سخنگوی اورژانش کشور گفت: متاسفانه تاکنون 27 شهروند شامل 24 مرد و 3 زن که دچار صدمه شده بودند، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

او با اشاره به اینکه یک پسر جوان در مراغه از ناحیه دست قطع عضو شده است، گفت: یک مرد 45 ساله در منطقه رباط کریم نیز بر اثر هیاهو چهارشنبه سوری دچار ایست قلبی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

به گفته خالدی بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری 94 ، از ناحیه صورت و دست دچار آسیب دیدگی شده اند.

20106

کد خبر: 608126

وب گردی

وب گردی