انتصاب مدیرکل توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان  عضو کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت

مدیرکل دفتر توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت انتصاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، داوود ثمری مدیرکل دفتر توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و رییس کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت به عنوان عضو کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت انتصاب شد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ثمری

مجری محترم طرح میدان کرنج- دانشگاه آزاد

موضوع: انتصاب کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت- استانبول 2017

با سلام،

برگزاری بیست و دومین کنگره جهانی نفت 2017 در استانبول و در فضای مناسب به وجود آمده پس از تحریم, فرصتی مغتنم جهت حضور موثرتر از گذشته صاحبنظران و ذیصلاحان کشور را در این گردهمایی جهانی صنایع نفت, گاز و پتروشیمی فراهم آورده است.

از این رو کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت با رویکرد استفاده بهینه از این فرصت پیش رو و با نیت ارتقا جایگاه و قدرت تاثیرگذاری کشور در بخش های مختلف کنگره, جنابعالی به عنوان عضو کمیته ملی جمهوری اسلامی ایران جهت بیست و دومین کنگره جهانی نفت منصوب می گردید. لذا با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه های مختلف این صنعت انتظار می رود تمامی سعی و اهتمام خود را در راستای اجرایی شدن اهداف, سیاست ها و خط مشی سازمان مطبوع و کمیته ملی ایران مبذول فرمایید.

رکن الدین جوادی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و

رئیس کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت

20101

کد خبر: 608227

وب گردی

وب گردی