پیرموذن: ۶۰ درصد نمایندگان مجلس دهم همراه با دولت هستند/ مردم تهران در انتخابات 7 اسفند بساط تندروها را جمع کردند

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردبیل در مجلس نهم معتقد است: پیروزی "لیست امید" مقدمه پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ٩٦ است.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز درباره انتخابات اخیر و پیروزی اصلاح‌طلبان در تهران خاطرنشان کرد: "لیست امید" در تهران که عموما چهره‌های آزاداندیش، اصلاح‌طلب معتدل و مورد حمایت چهره‌های محبوب جامعه بود، از قِبَل جمع‌بندی حامیان دولت و اصلاح‌طلبان در انتخابات صف‌آرایی کرد و مورد اقبال جامعه قرار گرفت.

وی که در انتخابات مجلس دهم با عدم احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان مواجه شد، افزود: با وجود رد صلاحیت‌ها با اقبال عمومی مردم تهران از انتخابات، بساط تندروهایی که با دولت زاویه داشتند و نمی‌گذاشتند صدای ملت در مجلس شنیده شود جمع شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم تصریح کرد: تردید ندارم که بیش از ٦٠‌درصد نمایندگان مجلس آتی همراه و همدل دولت خواهند بود و دولت خواهد توانست با انسجام داخلی توفیقات دیپلماسی، سیاسی و اقتصادی خود را به منصه ظهور برساند و حماسه اقتصادی را کلید بزند.

پیرموذن ادامه داد: من این انتخاب بسیار تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز تهرانی‌های حق‌طلب، قدرشناس و آگاه را به فال نیک می‌گیرم که مقدمه و پیش‌نیاز موفقیت روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در‌ سال ٩٦ نیز خواهد بود.

201/204

کد خبر: 608250

وب گردی

وب گردی