محمد شیروانی برای «بیست و یک اینچ» تیزر می سازد

محمد شیروانی کارگردان سینما در حال آماده سازی تیزر فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» به تهیه کنندگی فاطمه غفاری و کارگردانی ابوذر صفاریان است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد شیروانی مستند ساز و کارگردان سینما به تازگی کار ساخت تیزر فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ»، بعنوان نخستین فیلم بلند دیجیتال سینمای ایران را براساس فضای فیلم و با استفاده از صحنه های منتخب این اثر سینمایی آغاز کرده که بزودی منتشر خواهد شد.
شیروانی که سالها در حوزه فیلمسازی دیجیتال فعالیت داشته و بعنوان پیشگام سینمای آلترناتیو ایران شناخته شده است ، ساخت این تیزر را با هدف حمایت از سینمای دیجیتال که «بیست و یک اینچ» یکی از نمونه های پیشرو در این زمینه محسوب می شود ، بر عهده گرفته است که بزودی آماده خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی "بیست و یک اینچ" به تهیه کنندگی فاطمه غفاری، که پس از 15 سال در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفته، آمده : در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان گیرها قصد دارند به هر ترتیب شده جلوی قطع شدن برنامه‌ را بگیرند.
در فیلم سینمایی "بیست و یک اینچ" بهروز جلیلی، رضا ابری، مرتضی نجاتی، احمد ولیان، بهمن هاشمی، رضا معدنی پور، رضا زنجانیان وفا، یاسر انتظامی، محمدرضا کشمیری، چیا بابامیری، مهران گل محمدی، مهناز افشار ، میترا علیزاده، لیلازینعلی، شهره یگانه، احمد بهرامی، علی قهرمانی، محمد حیدری و محسن اویسی به ایفای نقش پرداخته اند.
از دیگر عوامل این فیلم می توان به مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری الهام فیلم ، نویسندگان : ابوذر صفاریان محمد لطفعلی ، مدیر تصویربرداری: مرتضی هدایی ، تصویربرداران: مرتضی قیدی . رضا طاهری جم ، دستیار اول کارگردان: بهمن دادفر ، دستیار دوم کارگردان: سپهر سبحانفر ، مدیر تولید: رضا زنجانیان ، طراح صحنه : فرهاد ویلکیجی ، موسیقی و خواننده تیتراژ : ابوذر صفاریان و طراح گریم: فریدون پور خلیق و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی اشاره کرد.
503502

کد خبر: 608253

وب گردی

وب گردی