چگونه لپ تاپ خود را به اینترنت موبایل وصل کنیم؟

کاربران اندروید برای اتصال موبایل به لپ تاپ و تبلت های خود سه روش را می توانند انتخاب کنند. اتصال به کمک یو اس بی، بلوتوث و همچنین به وسیله وای فای این حق انتخاب ها را تشکیل می دهند. در این مطلب قصد داریم به آموزش روش اول یعنی اتصال به کمک یو اس بی بپردازیم. علاوه بر این طبق بررسی های خود، سرعت انتقال دیتا و شارژگیری هر یک از این روش ها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت بهترین روش را معرفی می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، برای دریافت بهترین عملکرد می توانید از یو اس بی برای قابلیت Tethering استفاده نمایید. این روش برای کاربران پی سی ها بسیار پیشنهاد می شود؛ چرا که ممکن است دستگاه آنان قابلیت بلوتوث و وای فای را نداشته باشد. پس از اتصال گوشی به لپ تاپ، در تلفن اندرویدی خود به بخش Setting>Wireless & Network>More بروید. در این بخش به دنبال گزینه Tethering & Portable Hotspot بگردید.

سپس می توانید به کمک آپشن USB Tethering تنظیمات مورد نظر را جهت اتصال اعمال نمایید. برای اطمینان از اتصال یک آیکون نوتیفیکیشن در نوار بالا ظاهر خواه‌ شد.

سرعت ما در این حالت: ۶.۹۷ مگابایت بر ثانیه (دانلود) ، ۲.۰۲ مگابایت بر ثانیه (آپلود) و پینگ برابر با ۶۶ms مصرف شارژ در این حالت: کاهش سرعت تلفن شما در این حالت به اتصال/عدم اتصال لپ تاب به برق بستگی دارد. اگر لپ تاپ به برق متصل باشد، مصرف شارژ شما چیزی نزدیک به صفر خواهد بود؛ در غیر این صورت ممکن است سرعت کاهش شارژ تلفن از حد معمول بیشتر باشد.

20101

کد خبر: 618565

وب گردی

وب گردی