دستگیری عامل تیراندازی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل تیراندازی در بوشهر با تلاش ماموران انتظامی یک ساعته شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم ، سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه فردی نیمه شب گذشته در بوشهر با اسحله شکاری به سمت سرنشینان یک خودرو تیراندازی کرد گفت: این فرد پس از تیراندازی متواری شد که یک ساعت پس از این حادثه ماموران انتظامی بوشهر فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سه نفر شب گذشته به کلانتری 11 بوشهر مراجعه کردند تاکید کرد: این افراد مدعی شدند که سرنشین یک دستگاه خودرو ام.وی.ام آنها را مورد تعقیب و در خیابان آتش نشانی به سمت آنها تیراندازی و صدماتی به خودرو آنها وارد کرده است.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه افراد مراجعه کننده به کلانتری 11 بوشهر خواستار دستگیری فرد خاطی شدند گفت: با اعلام به تمامی یگان‌های انتظامی بوشهر یکساعت پس از این حادثه متهم در خیابان فرهنگیان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده افزود: پس از دستگیری و در بازرسی از خودرو این فرد یک قبضه سلاح 5 تیر شکاری غیرمجاز بکار رفته در تیراندازی کشف شد و متهم ضمن اعتراف به بزه تیراندازی علت آنرا اختلاف شخصی عنوان کرد.

او با بیان اینکه 91ایستگاه موقت پلیس در استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزفعال است گفت: 91 ایستگاه موقت پلیس در استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی برای ارتقا امنیت در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ایستگاه‌های یاد شده در نقاط دارای خلاء انتظامی استقرار یافته است افزود: در این ایام علاوه بر ایجاد قرارگاه مرکزی پلیس 7 قرارگاه فرعی نیروی انتظامی در سایر نقاط استان بوشهرایجاد شده است.

عباس‌زاده با بیان اینکه امنیت در استان بوشهر در حد مطلوب برقرار است گفت: در اجرای طرح نوروزی 83 درصد گشت‌های هوشمند انتظامی در استان بوشهر افزایش یافته است.

20106

کد خبر: 618737

وب گردی

وب گردی