معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: احداث ساختمان چند منظوره در آینده ای نزدیک در مرکز بین المللی کیش

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص پروژه ساختمان آموزشی افتتاح شده در مرکز بین الملل کیش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این ساختمان با کاربری آموزشی-اداری در زمینی به مساحت 44 هزار مترمربع و با زیربنایی حدود 9 هزار مترمربع با حضور آیت الله هاشمی در واحد کیش افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس هاشمی با بیان اینکه این ساختمان دارای 7 طبقه است، افزود: عملیات احداث این بنا از سال 91 آغاز و تا سال 93 به پیشرفتی حدود 40 درصد رسید. در حال حاضر نیز آماده تجهیز شده و تا خردادماه سال جاری کاملا تجهیز و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی از کاشت 200 نخل به عنوان حصار این ساختمان خبر داد و افزود: متاسفانه هنوز سازمان کیش آب و برق مورد نیاز این ساختمان را تامین نکرده به همین خاطر در حال حاضر با موتور برق و تانکر آب سرویس داده خواهد شد.

معاون عمرانی دانشگاه ضمن قدردانی از مدیر واحد کیش و مدیر عمرانی واحد در ساخت این بنا، درباره ویژگی های این بنا فزود: این ساختمان دارای یک آمفی تئاتر با ظرفیت 200 صندلی است. همچنین این واحد ساختمانی 6 هزار متری (چند منظوره) را در آینده ای نزدیک در دستور کار خود دارد.

مهندس هاشمی درخصوص تمهیدات دانشگاه برای تامین خوابگاه مورد نیاز دانشجویان این واحد گفت: این واحد دارای 2 هزار و 200 دانشجوست و برای تامین خوابگاه مورد نیاز دانشجویان مقرر شد پلاژی از سازمان کیش اجاره شود.

20104

کد خبر: 619143

وب گردی

وب گردی