حکم اخراج در دستان 25 درصد از کارمندان یک شرکت سازنده ساعت هوشمند

شرکت Pebble در طی هشت ماه گذشته، درآمدی 26 میلیون دلاری را تجربه کرد که در مقایسه با درآمدهای بدست آمده در طی دوره های هشت ماهه گذشته، افتی محسوس را نشان می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تک شات، به جرات می توان کمپانی پبل (Pebble) را یکی از نوآورترین شرکت های فعال در سیلیکون ولی دانست. کمپانی خوشنامی که سالهاست در زمینه تولید محصولات پوشیدنی فعالیت دارد و همواره سعی کرده است تا با تولید محصولاتی جدید و البته بی رقیب در بازار، به خوبی پاسخگوی نیازهای علاقه مندان مشتاق خود باشد.

اما همواره نوآوری وخلق ایده های بدیع، بقا و ماندن در بازاری که هم اکنون حال و روز خوشی ندارد و در سراشیبی سقوط حرکت می کند را تضمین نمی کند به طوری که مدیرعامل این کمپانی در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرد، درآمدهای این شرکت به حداقل رسیده و این کمپانی برای کاهش هزینه های خود، مجبور به حداحافظی با 25 درصد از نیروی کار خود در هفته جاریست.

اریک میجیکوفسکی، مرد همه کاره این کمپانی اعلام کرد که پبل در طی هشت ماه گذشته، درآمدی 26 میلیون دلاری را تجربه کرد که در مقایسه با درآمدهای بدست آمده در طی دوره های هشت ماهه گذشته، افتی محسوس را نشان می دهد. از این رو، تمامی هزینه های اضافی این شرکت می بایست قطع و برنامه ریزی دقیقی برای آینده انجام شود.

اگر به یاد داشته باشید، این شرکت در سال میلادی گذشته توانست برای ساعت هوشمند Pebble Time سرمایه ای بالغ بر 20 میلیون دلار را از طریق وب سایت کیک استارتر جمع آوری کند که در نوع خود به عنوان یکی از موفق ترین پروژه های جلب سرمایه در این وب سایت شناخته می شد. اما به نظر نمی رسد که دیگر بازار محصولات پوشیدنی، کشش لازم را برای جلب توجه خریداران و به تبع، سرمایه گذاری کلان داشته باشد و در نتیجه می بایست قدم ها را محتاطانه تر برداشت.

با این حال، آقای میجیکوفسکی، آینده روشنی را پیش روی این کمپانی و محصولات آن می بیند و چندی پیش نیز اعلام کرد که با عقد قراردادی جدید با کمپانی آمازون، زمینه لازم را برای فروش محصولات خود در بازار پر سود و منفعت کشور هند فراهم کرده است تا در آینده ای نزدیک، محصولات خود را به دست کاربرانی از این کشور پرجمعیت برساند.

20104

کد خبر: 619157

وب گردی

وب گردی