فراخوان مسابقه عکس دومین جشن عکاسان سینمای ایران در سال 95

فراخوان مسابقه عکس دومین جشن عکاسان سینمای ایران در سال 95منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز،فراخوان مسابقه عکس دومین جشن عکاسان سینمای ایران به شرح زیر اعلام می‌ شود:

1. شرکت در بخش مسابقه عکس دومین جشن عکاسان سینمای ایران برای تمامی عکاسان سینمای ایران امکان پذیر است.

2. آثار ارسالی می‌بایست از فیلم‌های سینمایی تولید و اکران شده در فاصله زمانی 1 فروردین ماه سال 1394 تا 29 اسفند ماه 1394 گرفته شده باشد.(آثار ارسالی دوره‌های قبل پذیرفته نمی‌گردد).

3. آثار فقط به‌صورت «مجموعه عکس» پذیرفته می‌شود و هر عکاس می‌تواند با ارسال 7 عکس (4 عکس صحنه و 3 عکس پشت صحنه) از هر فیلم در مسابقه شرکت نماید.

4. ویرایش (ادیت) مجموعه عکسها با هر نرم افزاری تا جائی که منطبق با فضای فیلم باشد ، به صورت فول کادر و چاپ در ابعداد 20x30 پذیرفته می‌شود. اصلاح رنگ، کنتراست، تیرگی و روشنی در عکس‌ها قابل قبول بوده، کلاژ و کامپوزیت قابل قبول نمی‌باشد.

5. فایل هر مجموعه عکس باید با فرمت JPG و اندازه اصلی عکس گرفته شده بدون حاشیه (فول فریم) در یک فولدر با ذکر نام فیلم در CD یا DVD به همراه یک قطعه فایل عکس پرسنلی عکاس تحویل داده شود. (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم‌ها بر روی لوح فشرده نوشته شود).

6- هر عکاس می‌تواند تا سقف 3 مجموعه عکس در مسابقه شرکت نماید.

7. شرکت‌کننده با ارسال آثار خود اعلام می‌کند که عکسهای ارسالی متعلق به اوست و مسئولیت اخلاقی و حقوقی ناشی از این امر به عهدهٔ فرستندهٔ آثار است و مسئولیتی از این بابت متوجه برگزارکننده نیست. اما در صورت وقوع چنین امری، هرگونه عنوان، جایزه و امتیازی که به ارسال‌کننده تعلق گرفته باشد از وی پس گرفته خواهد شد.

8. از آنجا که فقط یک تندیس شایستگی به یک عکاس تعلق می‌گیرد لذا فیلم‌هایی که دارای چند عکاس می‌باشند، آثار عکاسی مورد قبول می‌باشد که قرار داد فیلم با او ثبت شده باشد و در صورتی که یک فیلم با چند عکاس و هر کدام با قرار داد مستقل باشند باید عکاسان با توافق با هم یکی را به عنوان عکاس آن فیلم انتخاب نمایند.

9. جایزه ویژه بهترین عکس پشت صحنه نیز در این دوره به نفر برگزیده اهدا خواهد شد.

10. حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای برگزارکننده جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی با رعایت حقوق معنوی عکاس (حق اثر) محفوظ است.

11. در مجموع عکس‌های با کیفیت و منتخب توسط هیات محترم داوری و بر اساس الویت بندی صاحب اثر برای نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

12. عکس دریافتی که فاقد «فرم تکمیل شده شرکت در بخش مسابقه عکس دومین جشن عکاسان سینمای ایران» باشند، پذیرفته نخواهند شد.

13. ارسال آثار به معنای پذیرش همة مقررات جشنواره است، انصراف از شرکت بعد از ارسال پذیرفته نمی‌شود و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده برگزارکننده است.

مهلت ارسال آثار: از تاریخ 15/1/95 لغایت 31/1/95 و غیر قابل تمدید می‌باشد.

دریافت آثار: دبیرخانه شانزدهمین جشن خانه سینما واقع در خیایان بهار جنوبی، کوچه سمنان، شماره 25، خانه سینما از ساعت 13 الی 19

502502

کد خبر: 619430

وب گردی

وب گردی