حمله شدید پرسپولیسی ها به آبی ها؛ ستاره هایتان هم قلابی است!

پرسپولیسی ها معتقدند دو ستاره درج شده روی پیراهن استقلالی ها جعلی هستند!

به گزارش ایسکانیوز، کری خوانی بین سرخابی ها تمامی ندارد و هر ازگاهی سوژه های جدید برای این منظور مطرح می شود. اخیرا قرمزها به بحث چهار برد پیاپی آبی ها در دربی حمله کرده وبا اشاره به تساوی دو تیم در یک تورنمنت تاکید کردند که استقلال هرگز موفق به کسب چهار پیروزی پیاپی در دربی ها نشده و علامت چهار آنها جعلی است.

حالا آنها سوژه تازه تر و تا حدی جالب تری پیدا کرده اند و به دو ستاره درج شده روی پیراهن استقلال حمله کرده اند.

متنی که در این خصوص منتشر شده را در زیر بخوانید:

دیروز درباره جعلی بودن نماد چهار ابی ها نوشتیم و اینکه دو گل هادی نوروزی در دربی 72سندی است برای اینکه بدانیم انها هرگز چهار برد متوالی در دربی ها نداشته اند و حالا باید بگوییم که دو ستاره درج شده روی پیراهن استقلال هم کاملا جعلی است چرا که نه در اروپا و نه در اسیا هیچ یک از قهرمانان قاره بخاطر کسب این جام ها ستاره ای روی پیراهن درج نکرده اند.
در اروپا پس از انکه یوونتوس بخاطر دهمین قهرمانی اش در لیگ ایتالیا ستاره ای روی پیراهن درج کرد بسیاری از تیم های اروپایی به ازای هر ده قهرمانی یا هر پنج جام در کشور خود اقدام به درج ستاره ای کردند و اکنون هیچ یک از قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا یا جام یوفا بخاطر این قهرمانی شان نشانی روی پیراهن خود درج نکرده اند و همه تیم های اروپا و اسیا به ازای قهرمانی هالیگ کشوری یک ستاره روی پیراهن دارند.
در اسیا نیز پوهانگ،السدقطرو الهلال و الاتحاد عربستان بخاطر دو قهرمانی خود در اسیا نشانی روی پیراهن ندارند و در واقع استقلال تنها تیم اسیا و اروپا است که بخاطر هر جام اسیایی یک ستاره روی پیراهن دارد.
بله!این تیم ستاره هایش هم کاملا جعلی و من در اوردی است.حال بماند که پرسپولیس هم با غلبه بر الهلال عربستان و المحرق بحرین قهرمان اسیا شد و حال تنها تیم ایران است که در صورت قهرمانی در لیگ امسال می تواند بخاطر ده قهرمانی در لیگ یک ستاره روی پیراهن درج کند و ابی های جعل و تخیل ساز باید سه جام دیگربگیرند تا ستاره ای داشته باشند.
این حقیقت را تا می توانید کپی کنید.به امید انکه ای اف سی ،فدراسیون و رسانه ها در قبال این ستاره های جعلی موضع گیری کنند.منتظر حقایق دیگر در این باره باشید.

602/602

کد خبر: 619457

وب گردی

وب گردی