ارتقای ظرفیت‌های ارتباطی کشور به چندین برابر

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که اجرای موفقیت آمیز پروژه های تلاش (1 و 2) ، تجمیع (1 و 2) ، اوج و ...، ظرفیت های ارتباطی کشور را به چندین برابر ارتقاء داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود خسروی - معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت - در پیام نوروزی خود به کارکنان این شرکت اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت در سالی که گذشت به منظور رسیدن به اهداف سازمانی خود که تأمین و گسترش زیرساخت های مخابراتی کشور با کیفیت مطلوب و قابل ارایه بود استفاده از فناوری های جدید ارتباطی را در قالب طرح ها و برنامه های مصوب دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار داد.

وی افزود: خوشبختانه امسال تحولات شرکت پیام آور بهار امید و حرکت و نشاط بود و موفق شد با اجرای پروژه های بزرگی که تاریخ ارتباطات کشور نظیر آن را به خود ندیده بود گام های بلندی در توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور بر دارد.

او تاکید کرد: اجرای موفقیت آمیز پروژه های تلاش (1 و 2) ، تجمیع (1 و 2) ، اوج و ... که در طول سال جاری صورت گرفت، ظرفیت های ارتباطی کشور را به چندین برابر ارتقاء داد و این همه بدون الطاف خداوند متعال، همدلی و تلاش های شبانه روزی شما همکاران عزیز و حمایت های بی دریغ مقام عالی وزارت امکان پذیر نبود.

وی با سپاس و قدردانی از زحمات همکارانش در شرکت زیرساخت اظهار امیدواری کرد که در سال جدید بتوان امور شرکت را بر پایه مهر و دوستی و خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهیم و زیرساخت های ارتباطی کشور را که زیر بنای توسعه در کشور است بیش از پیش گسترش دهیم.

102/601

کد خبر: 619541

وب گردی

وب گردی